2007. július 6.

Egy éve történt...

Igaz inkább augusztusban... de most jutott eszembe...

Akkoriban még ismerkedtem az internetről, (nem határolódom el teljesen most sem a témától, egyszerűen most nincs kedvem a gép előtt levelezgetni ismeretlenekkel) és Katával beszéltem meg, hogy találkozom. Kicsivel a megbeszélt időpont után telefonált otthonról, hogy azt hiszi, késni fog. Mire megérkezett, már pettyet mérges voltam.
Elmentünk a Liszt Ferenc térre kávézni, és jót beszélgettünk, bár én csak a végére tudtam közvetlen lenni, addig eléggé morcos voltam (vagy fél órát késett).
Igazából egy dolog döbbentett meg, ő volt a teljes internetes pályafutásom alatt az egyik hölgy a kettőből, aki élőben jobban nézett ki, mint amit a képe alapján gondoltam (pedig annyira nem volt ott sem csúnya ;) ).
Kicsit az volt az érdekes, hogy eszméletlen ellentétes véleményt sikerült alkotnom róla, míg párszor találkoztunk. Néha pont egy hullámhosszon voltunk, néha meg halálra idegesített. Akkor jól fel is tudott húzni, ami után meg én idegesítettem fel.
Még a kávézás alatt megbeszéltük, hogy nagyon bejönnek neki a lovak, ezért ahogy múlt héten más ismerősökkel voltam lovagolni, két nap múlva vele megyek.
Ott, a lovaglás után készült a fotó. Még egyszer találkoztam vele, akkor éppen nagyon kedves volt, nem is értettem, de aztán megsértődött valami olyanon, amin én kaphattam volna fel a vizet, így aztán soha többet nem találkoztunk. Azt hiszem délután fel is hívom, és elmondom neki, hogy benne van az Internetben. Talán jó kedvében találom

0 vélemény érkezett: