2007. július 12.

Na most tényleg...

Tomcatról lesz szó!
Fél éve írta a blogját, mikor megismertem. A nyár elkövetkeztével elhívtam egy hússütésre is (Ott tudtam meg, hogy vega. Juhhé! :) ). Azután emlékszem, amikor egyre többet beszélt Athináról. Mikor összejöttek, és találkoztam a lánnyal is, mondam Athinának, hogy örülök, hogy egymásra találtak, már benne volt a levegőben.

Aztán nagy sztár lett, és nem reagált a leveleimre.

Gondoltam, affene erőlteti ezt az ismeretséget.

Azért nyomon követtem, hogy mit csinál, olvastam az írásait. Részben egyetértettem vele, csak a stílusától felborzolódtak az idegeim.

Mégsem tudom elítélni. Tett valamit, csak rosszul. Védi az igazságot/igazságát ebben a hazug világban.

Elhiszem, hogy a hazug politikusokat idegesít egy pimasz, őszinte hang.

De egy embert, bármilyen idegesítő, egy demokráciában nem lehet úgy agyoncsapni, mint egy legyet!

Ezért örülök, hogy újra szabad.

0 vélemény érkezett: