2007. augusztus 24.

Egy bejegyzés Endgame-nek...

A szavazónak: Nesze videó bazmeg :)

Csak 18 éven felülieknek!
Ezt adta ki Rúzsa Magdi után :)




Igen, ezt most direktben egy olyan valakinek írom, akit az életben nem láttam, csak a blogját.

De a kérdés korábban is birizgált.

Milyen az igazi nő, hogy látja egy pasi?


No, először is, én csak három dolgot keresek egy lányban:
szép,
intelligens,
melegszívű

(legyen.)

Ha ezt jobban meg akarod érteni, olvasd el a jobboldali könyvajánlatok közül A Hajnal Leányát! Ha akkor sem érted, akkor asszem a második tétel hibádzik. De valakinek pont így leszel jó.

Ilyen egyszerű. A dolgokat csak mi tesszük bonyolulttá!

A kommunista barátnőm (bocsi, minden lány, akihez közöm volt, kap egy jelzőt, mert se nekem, se az unokatestvéremnek nem jó a névmemóriája) mondta, hogy az a lényeg, hogy két ember között meglegyen a kompatibilitás. Tehát, ami nekem jó, más pasinak esetleg nem az.

Árnyalhatnánk a szépség fogalmát. Persze, a szépség relatív, de ez annyira közhely, hogy dobjuk is ki. A szépség harmónia. Egyéni csak az, hogy ki mit tart fontosabbnak, és milyen hibát bocsát meg inkább. Senki sem tökéletes.

A szavazó kedvéért, még Rita sem az:



Amúgy úgy estem hasra tőle, hogy egy koncertjükre mentünk. Megláttam a Zanzibar minibuszt, és benne Ritát. Abban a pillanatban melléléptem a járdának, és eltanyáztam.

Azt kell mondanom, hogy a szépségnél mostmár sokkal többet számít nálam az erotikus kisugárzás. Azt hiszem, ezért az alak mostanában jobban számít nálam, mint az arc. És megvadulok a NAPON lebarnult bőrért.

Jó kérdés amúgy az erotikus kisugárzás. Hogy a fenében is van ez? Kata pl az egyik legszebb, ha nem a legszebb lány, akivel a közelmúltban (2-3 év) találkoztam. Mégsem volt semmi erotikus vonzereje.
Amúgy Katával amúgy sem vagyunk kompatibilisek.
Jah, kompatibilitás! Hardveres, vagy szoftveres? Bocsi. Ha már a komcsi barátnőm ezt hozta, árnyaljuk tovább ezt a hasonlatot...
Itt van Dóri. Ami őt jelenti, az nagyrészt megfelel. Baromi jól el tudunk beszélgetni, sőt, hiányzik is. Ismerőseim nem értik, hogy miért. Szex? Hát, nem. Akkor miért? Mert szívesen beszélek vele.
De minden, ami a körülmény, az ellene játszik. Másfél óra hozzá az út kocsival, pedig budapesti. Nagyon utálom azokat, akik még mindig, a körülmények ellenére is MSZP-sek. És csak sokkal a megismerkedésünk után merte bevallani, hogy ő biza párttag. Hö! És akkor az előző barátjáról még nem beszéltem. Kicsit zavar a dolog.
Ezt az egészet csak úgy merem megírni, hogy tudom nem olvassa, mert megdöglött Lapos, a notebookja. Megbántani nem akarnám, mert nagyon kedvelem...
De minden, ami nekem fontos, az neki röhejes. És fordítva. Ez így nem megy.

A magam részéről amúgy tradícionálisan állok hozzá a hölgyekhez. Értem ezt arra, hogy a klasszikus értékeket keresem a nőkben.
Félre ne érts, a közelmúlban jegyeztem meg egy lánynak, hogy: szerencse, hogy nem háztartási robotot keresek!

És tényleg!

Ha kell, megcsinálok én minden házi munkát, és nekem a főzés nem kényszer, hanem egy alkotó tevékenység a napi munka után.

De alapvetően szeretném, ha a lány is értene ezekhez. Az, aki nem a családban keresi az élete célját, azt hülye, beteg picsának tartom, hiszen én sem agglegény életet céloztam meg. Szeretem a gyerekeket. Többet ér egy jó család, mint egy karrier. Azt, hogy ezt elfelejtsd, minden este meg kell, hogy jelenj urad és parancsolód előtt, és be kell, hogy kapcsold!

Amúgy igazad van, nem veled van a baj. A világ a beteg, és a budapesti élet még sokkal betegebb. Talán ezért van, hogy megfogadom kollégám tanácsát, és vidéki lánnyal szeretnék megismerkedni.
De sohase feledd, hogy egy fenékkel két lovat nem lehet megülni. Baromi nehéz. El kell döntened, hogy milyen utat választasz.
Najó, egy kicsit lehet csalni! :)
De a lányoknál kegyetlen bejön a kor kérdés. Hadd ne részletezzem. Nekem szakmában jön ez elő, hogy az utánam jövő generáció többet tud, jobban beszél nyelveket, és szorgalmasabb. Lányoknál ez a párválasztásnál.
A sikeres női karrierek mögött mindig van egy titok. Tisza Kata most három rémálmáról beszélt. (Nem tud megszólalni / Levágják a haját / Ellepi a lakását minden csúszómászó) És ki tudja, milyen rémekkel kell még megküzdenie, hogy átlagon fölüli teljesítményt érjen el?

Nem a fent említett írónő, hanem egy negyven körüli üzletasszony árulta el egy ismerősömnek, hogy:
- De azért a Fifinek nyalásban nincs párja! - Fifi a kutyája (bár nem ez a neve...)

Az a szar, hogy az életben nincsenek mentési állapotok. Ez egy hazug világ, és ha hagyod, hogy átverjen, utólag már tehetetlen vagy.

Szerintem egy lánynál csodafegyver az lehet, ha feltölti a férfit életenergiával. Ha van tartása, ha nő tud lenni. Ezért van az elméleti rajongásom az indiai lányokért. Más kultúra, sosem kezdenék ilyen kalandos dologba, de...

Ahol külföldön meg szoktam szállni, az Frankfurt közelében a légitársaságok egyik alap szálláshelye. Egyszer egy indiai légikisasszony csoportot is oktattak. Reggel volt, vártam a buszra. Egyik indiai lány telefonál egy fali készüléken, arra süvít egy kolleginája, és rácsap a lány fenekére, valamit mond is neki, közben rámnevet, és továbbvágtat. Mindez kb 3 mp alatt. Ezt akár megközelíteni kacérságban csak egy magyar lány tudta (talán nem véletlen, hogy a scifim női főszereplőjének az a lány lett a hanja). Nem a kurvaságra, magamutogatásra gondolok, hanem huncut bájra, amivel a figyelmet kelti csak fel.

Azt gondolom, hogy nagyon izgalmas, ha egy lány fiús, de csak annyira legyen az, hogy a nőiessége ne sérüljön.

Azt gondolom, hogy mivel az alap kultúrából kihalt, hogy mitől igazi nő egy nő, ezért az a suli, amit egy korábbi posztban említek, nem is hülyeség. Persze le lehet fikázni kommentekben! :)

Szerintem egy nő legyen igazi társ, a másik felem. Nagyszüleim a példa, akik ketten olyan családi vállalkozást raktak össze a szocializmus alatt, hogy az egész nagycsaládot ők tudták beemelni a középosztályba.

Orosz közmondás, hogy a férfi a család feje, a nő meg a nyak, és a fej arra fordul, amerre a nyak fordítja.

Aki azt mondja, hogy a nőnek önállóan kell érvényesülnie, az a gazdasági növekedés szolgálatában hazudik. Mert az önálló nőnek minden pluszban kell még, ezzel a fogyasztást növeli. De egy normális társadalomban a nő jól érzi magát a családban, mert kellő tiszteletet, és figyelmet kap.

Érdekes egyébként a magyarok őshite, amiről nagyon nehéz infót szerezni...

Ott az isten női és férfi volt. Egyenlő társ. Eretnekségként ez Erdélyben tovább él, amikor a kereszt hátuljára ráfaragják Máriát is: a társmegváltó - szóval, ok, mondanak a papok valamit, de mi ezt így tartjuk természetesnek. Ha nem így lett volna, akkor nem lettünk volna egy államalapító nép. Kiszorultunk, eltűntünk volna a Kárpát medencéből. Hol vannak a Bolgárok? Gepidák? Avarok?

Na, mindegy. Lazítsunk mert megint sok a betű. Egy gügye zenécske, ami azért mond valamit :)


0 vélemény érkezett: