2007. augusztus 5.

Gildor a rettenetes...

Tegnap a Vénusszal vitorláztam. Minden jól ment, bár egy rohadt nagy küzdelem volt az egész az elemekkel (a szélről annyit, hogy végül vitorla nélkül, csak a hajótestbe belekapó széllel tempósan tudtam sodródni) szóval minden jól ment, egészen a kikötésig... Akkor egyszer csak döbbenten konstatáltam, hogy minden erőlködésem ellenére nem tudom szélbefordítani a hajót, és az ott várakozó srácnak csak annyit kiáltottam:

Nem tudok szélbe állni, lefordulok!!!

Elfordítottam a hajót, és elegáns mozdulattal ráfordultam a strandra, és fokozódó tempóban csattogtam a hullámokon a fürdőzők fele. Mikor a kölcsönzős látta a partról, viszkit kért...
Én azért láttam a hajóról, hogy meg tudok fordulni, és az első ember előtt még öt méterrel ki tudom húzni a mélyvíz fele a hajót, de a partról elég húzós lehetett.

Egy életre megtanultam, hogy azzal a hajóval, amin van motor, a kikötést vitorla nélkül, csak motorral hajtsam végre...

Van videóm egyébként a nyílt vízről, fel fogom ide rakni...

Őrület volt... Azt hiszem, megint tanultam valamit, de Bence, a kölcsönzős öregedett pár évet...

0 vélemény érkezett: