2007. augusztus 22.

Gratula

Kedves Olvasók!
Sok szeretettel köszöntöm azt az olvasót, aki a "bigyó" kifejezésre rákeresve jutott el az oldalamra. Remélem sokféle, szeretreméltó, plüssös kis bigyót talált itt a blogomon.

Ő viszont még így is csak a második helyezet. Az eddigi rekorder az, aki úgy talált a blogomra, hogy a gugli keresőjébe a "kerekes bagoly" kifejezést írta.

Mondjuk tényleg szerepel a blogomon a kerekesbagoly szó, de annó nem magyaráztam meg. Tehát, hogy minden lehetséges látogató kedvére tegyek, idemásolom a kerekesbaglyos vicc egyik változatát:

Fiatal, csinos tanítónéni órát tart a gyerekeknek...

- Na gyerekek, milyen madarakat ismertek?
Pisti:
- Kuvik.
Kati:
- Veréb.
Móricka:
- Kerekes bagoly.
- Micsoda? - csodálkozik a miniszoknyás tanító néni. - Olyan madár nincs.
- Jöjjön el hozzánk tanító néni, majd mutatok egyet!
A biológia szakos tanítónő nagyon kíváncsi erre az új madárfajra, ezért elmegy Mórickáékhoz. Most még rövidebb szoknya van rajta. Bemutatkozik a szülőknek, és látni szeretné a különleges baglyot. Ekkor Móricka bekiabál a kisszobába:
- Nagypapa, itt van az a csaj, akit ígértem neked...! És képzeld, mindene kilátszik a szoknyából.
A nagyapa szélsebesen kigurul a tolókocsival:
- Húúú! Húúú!

Ja, és azért nézem a találatokat, mert eszetek ágában nincs szavazni, potyázó banda! :) Én nem politikus vagyok, nem nekem szavaztok, hanem magatoknak, hogy jobban eltaláljam a kívánságaitokat. Így viszont marad a statisztikai adatok elemzése...

0 vélemény érkezett: