2007. augusztus 15.

Még egy...

Teljesen felpörgök ettől a számtól...
Ugye milyen vicces? Az Om Mani Padme Hum már volt itt a blogomban, nem magyarul van, mert egy ősi mantra... de teljesen jó egy ide! :)

Azt remélem érzitek, hogy milyen hangulat van egy ilyen koncerten? :) Én délután voltam egy teljesen normál előadásukon, Biatorbágyon... a tisztes családapák és családanyák teljesen felpörögtek. Én nem... ááá... :)

Hümm, különleges volt az a délután. Ha jól emléxem, azzal a jóbarátommal voltam, akivel épp tegnap találkoztam. És ezen a délutánon találkozott ő egy lánnyal, akit bár ismert egy közösségből, hogy mindketten ott voltak, az véletlen volt. A lány is résztvett a tegnapi találkán. Merthogy ő András felesége :)




Na, ígérem, leállok mára, csak annyira jók ezek a számok :)

0 vélemény érkezett: