2007. augusztus 9.

Mindenféle apró bigyó...

No, egy korábbi bejegyzésemben már emlegettem a céges buszt. Most egy kicsit bővebben is mesélek róla. Tegnap délután hosszú ideig töprengtem, hogy a 20: digitális kijelzés a buszvezető mögött mit jelenthet. Nos, nem tudom. 6 óra 00 körül néztem, és 2007.08.08-án. A hőmérséklet szerintem több lehetett...

Bár elég vacak az idő, és a drága jó németek a legnagyobb hidegben is tolják ezerrel a klímát, ha már van. Úgylátszik, most nyáron belső tanfolyam van a cégnél, mert német csajok utaznak a buszon a bázisra. A hátul hajgumival többször is összefogott, szőkített haj az alap, kicsit egyformák.Normál esetben teljesen vegyes a társaság, azt szoktam mondani, hogy a busz utasaiból helyre lehetne állítani a Föld génállományát (hááát, bevallom, szívesen vállalkoznék is rá... minden válogatósságom ellenére azért mindig utazik 3-4 olyan hölgy, akit első ránézésre nem nagyon tudnék leszólni.)

Nekem amúgy az indiai hölgyek jönnek be a legjobban, bár azért be kell vallanom, hogy ez tisztán elméleti dolog, a stílusuk tetszik, a kacérságuk, de nem tudnám elképzelni, hogy egy egzotikus szépséggel éljem le az életem. (Amikor jártam Indiában, több hölgy máshogy gondolta, nehezményezte is a kollégám, mert nála nem kérdeztek rá: nem akarsz feleségül venni? Unokabátyámnak azóta is piszkálja a fantáziáját egy indiai feleség. Havi 25-30 ezer forintból odahaza királynő módjára élhetne, és néha meglátogatni, és gyakorolni a hitvesi jogokat :) kicsit meredek :) )

Na, azért magyarázatra szorul, hogy miért vagyok oda az indiai lányokért, amikor mást egzotikus szépség nem jön be: sem az afro, sem az ázsiai nem mozgatta meg soha a fantáziámat.

Szóval az egy dolog, hogy a kedvenc könyvem (A Hajnal Leánya) indiai, de nem ez a lényeg. Hanem az, hogy tapasztaltam, hogy Indiában még létezik az a fajta női szerep, amit a nyugati civilizációban elfelejtettek. "Indiában minden nő királynő!" - jegyezte meg döbbenten egy magyar szobrászművésznő, amikor ott járt.
De tényleg! Hatalmas méltóság van bennük, bármennyire is egyszerű körülmények közt élnek.
És annak ellenére, hogy kacérak, mégis kecsesek és visszafogottak.

Berakok pár képet, de ezekkel lesz egy kis trükk... :)

0 vélemény érkezett: