2007. augusztus 1.

Mindenféle

Kicsir széttöredező lesz ez a bejegyzés, de azért nem rántom fel magam, ne aggódjatok!

Voltam futni unokaöcsémmel. Zénő még emlékezett rám. Hiába, az első alkalom maradandó élmény - én voltam az első, akit megharapott. Azóta több ismerőst is.

Válogatom a videókat. Jó kis felvételek készültek a nyaralásomról.

Nagyon komoly GPS-em van. 3 órát bír az aksija (még jó, hogy kettő van, múltkor simán otthagyott volna Pest keleti felében!
Szóval 3 óra üzem, 6 óra töltés. De legalább picike :)

Munkahelyen alig vagyok ura a helyzetnek, én nem értem, mostmár ez lesz a végleges? A napi munka elönt, és nem tudok fejleszteni?

Tessék odafigyelni, hogy a látszattal ellentétben, mézillatú augusztus van!
Mindenki élvezze a nyarat! :)

1 vélemény érkezett:

knicksgrl0917 írta...

hey! i'm going to cali this weekend and won't be back until september...here is the website i was talking about where i made extra summer cash. Later! the website is here