2007. augusztus 15.

Nőkről #2...

Izé.. vicces, meg nem is olyan vicces történetek kolléganőkről...

Szóval nem tudom, hogy mit művel a két hölgy, aki most a tárgyalóban van. Talán felvételiznek. Keresztirányban haladtak a női vécé felé, és majdnem összeütköztünk. Zavartan nevetgélnek.
Mondom nekik:
- Menjetek csak nyugodtan be nyugodtan, becsszóra nem oda indultam.
A közepes főnököm nevetett, a lányok meg zavarba jöttek. Nem akartam.

Lepakoltam a szobámban, és én is bevettem magam egy helységbe, ami az övéké mellett van...

Pár pillanat múlva hallom, ahogy kétségbeesetten szól az egyik a másiknak:
- Segítsél már, mert beszorultam! Nem tudok kijönni!
Mivel a takker a közelben volt úgy döntöttem, hogy megoldják majd a helyzetet. Azóta már láttam újra a két hölgyet a tárgyalóban, de ilyen bemelegítéssel nem tudom mire voltak képesek...

Ugye Szilvi a kedvenc kolléganőm, de őt nem látom mostanában, talán majd a Balatonon :) Van egy nem kedvenc is, aki egy kissé bővített mondatot nem tudott értelmezni, mint leírtam a blogomban.

Most egyébként is felvettek egy csomó új embert (80-at!) és szép számmal lányok is jöttek. A hölgyek eléggé bandáznak, együtt ebédelnek, együtt távoznak a cégtől, ami azért annyira érdekes, hogy itt leírjam, mert pár hónapja csak elvarázsolt programozókat lehetett látni, és néhány normálisabb kollégát - akik szintén hímneműek voltak. A kolléganőket azért nem láttam, mert azt a párat inkább jobb ha nem említjük... tisztelet a kivételnek - persze :)

Most az iwiwes munkakerüléssel elég érdekes dolgok derültek ki... VJ kolleginárol van fenn egy kép az adatlapján, ahol Schumi mellett mosolyog... erre rákérdezek. Még nem jelölt vissza, de majd látszani fog a kép az ismerőseim között.
Meg másokról más is... ajajj...

0 vélemény érkezett: