2007. augusztus 26.

Sáfrány

A legfurább szerzeményem Indiából. 1 azaz egy gramm sáfrány. Történetesen Kasmírból. Nem volt olcsó, igazából nem életem biznisze volt, mert árban vettem. Azóta sem tudom, hogy mire tudnám használni. Pedig nem gyengén izgatja a fantáziámat :)

Mást is hoztam Indiából, apróságokat, úgy érzem, mind elég jó üzlet volt. Nekem is, hát még a kereskedőknek :) Hihetetlen, India gazdag ország, szegény emberekkel.

Na, várok esetleges javaslatokat a sáfrány felhasználására :)

Addig azoknak, akik nem tudják, hogy mi ez:

Valódi sáfrány

1 vélemény érkezett:

Judit írta...

Ha meg nem tamadt jobb otleted, keszithetsz belole utos sarga festeket.

Esetleg mozsarban osszetorni, mas fuszerekkel osszekeverni es kesziteni s.k. egy jo kis masalat? Mint a tandoori, nyamm... Konnyen utana lehet nezni az osszetevoknek, de ha autentikus receptre vagysz, esetleg megkerdezhetem az indiai masodnagynenemet. :)