2007. augusztus 13.

A Sors Mintázata

Hiszek abban, hogy fontos a szabad akarat. Hogy az embernek folyamatosan meg kell haladnia magát, és a rendelkezésre álló körülményekből ki kell hoznia a legjobbat.

Meggyőződésem, hogy az embereknek van sorsa. Nem végzet, nem eleve elrendelt, hanem a történéseknek egy mintázata. Néha azért kell felismerni, hogy élni merjünk a lehetőségekkel, hogy észrevegyük, mi a feladatunk. Néha azért kell ráérezni a sorsra, mert más irányba terel. Ilyenkor alázattal el kell fogadni.

Az elmúlt egy hónap hihetetlen volt. A dolgok jelentős részét azért nem is mondom el senkinek, mert a felénél félbeszakít, és azt mondja, hogy dicsekedek. A vitorlázások, a csavargások, nagy beszélgetések, bulik, borok, ismerősök, a természet közelsége... a legtöbben nem is értenék meg.

Akiknek az anyagiakban mérhető a boldogság, azoknak a fentiek ráadásul nem is jelentenek semmit. Az elmúlt év nagy feladata volt, hogy függetlenedjek a pénztől. Megvehetném, vágyom is rá, de nem akarom. Ezért nem veszem. Több olyan dolog is van, amit megláttam, volt nálam elég pénz, de nem vettem meg. Másrészről viszont, az emberi kapcsolatokat mindig elébehelyezni a pénznek, és néha nem számolni a kiadásokat.

Érdekes volt nyáron, hogy hirtelen úgy tűnt, hogy a kedvemre való élettől megnőtt az önbizalmam, és ezért sikeres vagyok a lányoknál. Nagyon furcsa volt, otthon le is oltottak. Aztán ahogy egy, úgy hirtelen a többi kapu is bezárult, de úgy gondoltam, hogy azért, hogy ne lépjek még tovább. Iszonyat sokat agyaltam, hogy mi a helyénvaló.

Most úgy érzem, hogy hagyni kell a dolgokat a maguk útján. Az is erre bíztat, hogy minden logikával ellentétesen nem vagyok letört, és bizakodó vagyok. Pedig aztán még a sokéves átlagot is meghaladja az az ingerszegény környezet, ami itthon van.

Valami kihívás áll előttem, de nem tudom, hogy mi az. De az egésznek olyan mintázata van, hogy hihetetlen. Nem, nem drogozom :) Egyszerűen csak nem tudok jobbat mondani a körülmények összjátékéra.

Amúgy, ha Zsófinak akarok üzenni, akkor ezt mondom:
Tégy, ahogy akarsz. Teljesen értem a helyzeted, nem haragszom. Amit mondtam a jövőre nézvést, azt megerősíthetem. Mivel ide a blogba sosem fogok személyeset írni, ezért nem rakom ide.

0 vélemény érkezett: