2007. augusztus 25.

Szentendre Éjjel-Nappal

Ritka szar volt. Nagy kérdés az is számomra, hogy mi a fenéért kell ezen a bulin a fél városnak Indiáról szólni? Addig ok, tetszik India. De hogy jön ez Szentendréhez. Végülüs nagyon nem fikázhatom a dolgokat, mert indiai kaját ettem. Kicsit drága volt, de finom. Vicces volt, amikor odamentem a pulthoz, és nagyon határozottan egy sziát kaptam a bamba képembe. Csilla volt az, aki, miután felrobbantotta valahogy a fagyis pultot, most egy indiai étterem rabszolgája lett.

Csillát azért bírom, mert akkor már sokadszor beleütköztem abba a dologba, hogy lányok az első pár mondat után direkbe átvilágítják az anyagi helyzetemet. Ha kitérnék, akkor konkrétabban kérdeznek újból. Mit dolgozol? Hol laksz? Milyen kocsid van?

Ő volt egy üdítő kivétel, akinél egyszer csak arra eszméltem, hogy már egy ideje beszélgetünk, és nem kérdez semmi ilyent. Azóta sem érdekli...

Ott volt a volt fehérneműboltos csaj is, aki sosem mosolyog. Most sem mozdult meg az arca.

Még egy csomó ismerős ember van ott. Ismerem a csokibolt tulaját (családanya, bár nem nézni ki a kort belőle. Egy furcsa tulajdonsága van, mégpedig, hogy a legnagyobb hidegben is képes kis madzagpántos topban járni. Már akkor is fázom, ha ránézek.

Néha a Szamos is felbukkan, a Szamos Marcipán tulaja. Szimpatikus ember.

Mert amúgy elég sznob hely Szentendre, az egykori multikultúrális művészváros - mostanra egy lepukkant, olcsó, vásári trükkökkel éelőnek hazudott szemétdomb. Rossz ilyennek látni, hiszen évekig csavarogtam az utcáin délutánonként. Szeretem a várost.

Rövid megjegyzés...
Délután a Budai Várban voltam, megnézni a Magyar Gárda avatását. Most leszögezem, hogy nem wannabe gárdista vagyok, hanem csak túrista, mert nem vagyok meggyőződve róla, hogy az egészből nem fejlődik ki valami irdatlan hülyeség.

De!
Az a sok mocskolódás, hazudozás, ami a baloldalon elhangzott, az szinte kényszerített, hogy személyesen győződjek meg a helyzetről.
És ugye mindenki magából indul ki... Én kezdek félni a baloldaltól... Mert aki mindenhol nácit lát, az a lelke mélyén maga is náci. A saját beteg világát vetíti ki más emberekre.

0 vélemény érkezett: