2007. augusztus 24.

Vers

Szóval itt a versem, amit írtam.
Elég vacak, de most ilyen sikerült..

Internetezek


Keresek valamit, amit nem látok.
Megoldást erre nem találok:
Naná, hiszen nem is figyelek oda arra, amit teszek.
A problémáim a leghűségesebb társaim,
Kinézem a szemem.
Elfelejtem, hogy mit is kerestem...
Csak hiányzik valami.

Próbálok nem rágondolni
Arra, akit szeretnék elfelejteni.
Nem utálom őt, nem marcangol a fájdalom.
Egyszerűen csak nincs itt,
Egyszerűen az zavar, hogy halandó vagyok,
Egyszerűen elvesznek pillanatok, és vissza nem jönnek,
Egyszerűen félöröm minden élmény, amit nem vele élek meg.

És a részek nem állnak össze egésszé,
A munkám sem halad,
És megtagadom az álmomat.

Haragszom magamra, amikor elutasító vagyok,
De most valahogy jobb, ha kerül az is,
Aki korábban vonzott.

Olyan az egész, mint egy furcsa álom,
És lassan ébredek az unalmas hétköznapokba:
- Na, csak még egy kicsit!
Aludnék tovább...

0 vélemény érkezett: