2007. szeptember 19.

Anh és Kipikopp

Erős vihar volt éjjel, így az utca sarkánál álló gesztenyefáról alaposan leverte a gesztenyét. Reggel tele volt a járda felnyílt burkokkal. Hármat kiválasztottam, amiből egyet zsebrevágtam, kettőt pedig a tenyeremben forgattam. Szeretek a gesztenyével így játszani, jó érintése van, feldob.
Az átszálláskor a megállóban kolléganőmmel találkoztam. Vietnámból jött, apró, mosolygós lány. Megmutattam neki, mi van a kezemben, és ő bevallotta, hogy nem ismeri a gesztenyét. A melóhelyre beérve el is küldtem neki a wikipediás belejegyzést, de még ott elmondtam, hogy keresztlányom mennyire szereti a gesztenyét, mert egy mesekönyvében Kipikopp, a gesztenyefigura a főszereplő.
Én is szeretem Kipikopp-ot. A külseje szebb, mint bármiféle bútorpolitúr, és kézbe illik, jó forgatni, feltölt. Aki emiatt hülyének tart, tartson, és töltődjön fel a Barátok közttől...

0 vélemény érkezett: