2007. szeptember 3.

öööö...

hát, nem ezt szerettem volna...
feszült vagyok. úgy érzem, döntések előtt állok. ha nem döntök, ha nem veszem észre, hogy döntenem kell, az talán a legnagyobb baj...

nem ezt akartam. nem az én világom... talán, amiben én hiszek, az nem is létezik...


és most lassan megyek a főv önkorm. adó részlegébe, hogy átvegyem a kirótt adóról szóló papírt...

2 vélemény érkezett:

Névtelen írta...

Nem vagy egyedül. Most készülök olyan radikálisan megváltoztatni az életem, amennyire csak lehet. És tényleg itt az idő, nem lehet tovább halogatni a döntést, épp eleget vesztegettem már el az életemből. Ha Te is így érzed, válts! Bátraké a szerencse. Legalábbis remélem...
És számíts arra, hogy mindenki számítani fog Rád, de Te ne számíts senkire.

Üdvözletem!

Anita

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Kedves Anita!
Köszi a kommentárt.
Remélem jól döntesz. És sok igazság van abban, amit írsz! Hajrá! :)
István