2007. szeptember 1.

Boldog Születésnapot Dóri!

Dórinak igazából ma van a szülinapja, de tegnap úgy gondoltam, hogy ma úgyis elfelejtem, ezért tegnap már gratuláltam neki. Aztán megbeszéltük, hogy átugrom hozzá... az Árpád-hídnál tankoltam, ott nulláztam a km-órát, és onnan az ajtajukig 31 kilométer jött össze... nem lakik ám messze! Ó dehogy :)

A húga nyitott ajtót, és konstatálhattam, hogy élőben jobban néz ki, mint a képeken :) A lányról most csak annyit, hogy szórakozóhelyeken így mutatkozott be a pasiknál, amikor azok leszólították:
- Szia! Klári vagyok, és a vodkát szeretem.
De végülis igaza van :)


Dóri macskája, Lili haláli volt. Egyből odajött, haverkodott, a barátságunkat csak az árnyékolta be, amikor menetben Dórira vártam, és az előszobában találtam egy fém mérőszalagot. Kipróbáltam, hogy milyen hosszan tudom kitolni, anélkül, hogy letörne... Két méter után látom, hogy Lili szagolgatja a szalag végét...
- Izé, Lili! Légyszi ne! Menj onnan! - de kiabálni nem akartam.
Aztán bekövetkezett az, amitől tartottam, és a szalag fémes recsegéssel lehajlott, és a macska világgá rohant. Utána nem voltam haver. Pedig haláli macska, nagyon tetszik.. Ha házam lesz, lesz ilyen macskám is... Extrém sziámi...

Ja, meg kell, hogy említsem még Klárihúg süteményét! Ne csak negatívat mondjak róla...
Finom volt :) A mamája is készített ünnepi ebédet, kicsit elszomorít, mert azt hiszem nem éppen dícséret volt, amit mondtam, de Dóri szerint az a lényeg, hogy egyek eleget, nem a dícséret.

A barátnőnek, akihez mentünk, nagy volt a bánata, de azt megígértem, hogy azt nem írom meg... mindenesetre Ildi egy jó csaj, nem tudom, hogy mit tipródik, miért nem lép tovább...

Pista bácsi mondókája álljon még itt, mint a tegnap esti szociotrip egy kihagyhatatlan állomása:

Megbaszta a nyúl a borzot
A picsája csak úgy porzott...

0 vélemény érkezett: