2007. szeptember 1.

A mai nap...

Szóval úgy volt, hogy a húgomék OBIba mentek.
Velük tartottam, és vettem egy új forgószéket a szobámba. Azután rábeszéltem húgom, hogy menjünk el bútorboltba is. Úgyhogy vettem egy új ágyikót (egy fenét! valójában KANAPÉ FUNKCIÓVAL). Még nincs itt, de majd kedden :) Remélem utána is így vigyorgok, mert a forgószékemmel már hanyattborultam. Nagyon remélem, hogy lehet állítani a max dőlésszöget, mert a régivel az volt a kedvenc helyzetem, hogy hátradőltem, és törökülésbe húztam fel a lában. Az itt tuti hátraesés - kipróbáltam újra. Szerencsére nem nagy a szobám, meg azért nem ma jöttem le a falvédőről, az ágy előtt volt a bútorergonómiai labor...



Most körülnéztem a szobámban. A bútorok még a pókoknál is kevesebb életösztönnel rendelkeznek, ezért nem tudták, hogy ez egyikük végzete lesz... Asszem a kisasztalt vágom ki. Kell egy fotelnek hely. Eddig a forgószékem volt a fotel helyett, de ez az új ezt nem tudja... bár, még nekiállok a berendezésének, hátha van még egy rejtett kallantyú... dőljön hátra, de csak fele ennyit :)



És vettem még két apróságot. De az meglepi lesz valakinek, aki néha olvassa ezt a blogot, ezért azt nem írom ide, hogy mik azok :)

0 vélemény érkezett: