2007. szeptember 13.

Német nők

Mivel úgy tűnt egy korábbi szegényes szavazásból, hogy nőkről is akartok hallani tőlem, most megosztom az itteni élményeimet.

Előre kell, hogy szóljak, Frankfurt és környéke meglehetősen elidegenedett emberek lakhelye. Viszont az én melóhelyem alapvetően közvetlenebb, ezért nincs az, mint a korábbi helyen, ahol a kollégák mindig "X úr" "Y úr" néven szólították egymást, és 10 év után még nem tudták egymás keresztnevét.

Szóval úgy ugrott be ez a bejegyzés, hogy lementem kávéért, és ott megláttam egy kolléganőt. Húúú, nagyon bejön. De azt hiszem, itt már az is sok, ha így megnézem... Főképp, hogy amúgy nem lenne jó csaj, nem szokhatta meg, hogy megbámulják, csak valakire emlékeztet :)

Amúgy a német nők egy jelentős százaléka sírnivalóan slampos errefele. Szerencsére, ahol én megszállok, az a hely nem az átlag. A különböző légitársaságok személyzete, a személyzeti munkára felkészítő tanfolyamok hallgatói bár soknemzetiségűek, azért messze nem az átlag.

Ervin, a köszegi volt kollégám epésen azt mondta, (megmondaná valaki, hogy miért megkeseredett a legtöbb házas kollégám?) hogy én németországba fogok nősülni. Ez nem volt jogos, mert csak beszélgetésbe elegyedtem két lánnyal, akiknél egy rekesz üdítő volt. Gondoltam buli lesz, és arra készülnek. Egyébként buli is volt a szállodában, de ot speciel pont egy japán lánnyal ismerkedtem meg. Najó, az ismerkedés túlzás, mivel nem tudok rendesen angolul, és rohadtul nem tudtam eljutni odáig, hogy címet cseréljünk, de az, hogy később többször előre köszönt, és vadul mesélni kezdte a felkészülését a vizsgára, azért néhány kollégánál megalapozta, hogy tiszteljenek. Mie egyébként nem volt alacsony, 170 centi körül volt, és mivel hosszabb ideig él Los Angelesben, azért kellőképpen emancipált is volt. Magas dögös japán csaj előre köszön? Érzed, ugye? De balfasz vagyok, no...

Az egyik legszarabb élményem a céges buszon volt... Bevásárolni voltam, szép hosszan utaztam haza. A kiképzőbázisnál felszáll egy halom fiatal leányzó. Már jócskán voltak a buszon, így teljesen szétoszlottak. A fődumás, a legcsinosabb leányzó, addig cseverészett a barátnőivel, amíg rádöbbent, hogy nem lát helyet. Aztán rámnéz, és konstatálja, hogy mellettem van hely.
- No, ez szabad? Észre sem vettem!
Leül mellém, de úgy, hogy a combunk összeérjen.
Persze a beszélgetést egy pillanatra sem hagyja abba, egyszerre trécsel az összes barátnőjével. Időnként balra fordul és rámnevet, figyelve, hogy nekem mi a véleményem...
Nekem nincs, mert hulla vagyok.
Azán a busz elakad, és elkezd vergődni a terelőutakon. Lány megjegyzést tesz a helyzetre, és várja a véleményem.
Én meg belegabalyodok egy egyszerű mondatba, mert, miközben kimondom, eszembe jut, hogy valamit rosszul ragoztam. A végére semmi értelme annak amit mondtam. Lány rámnéz sajnálkozva, és érzem, hogy elhúzódik. Szerettem volna meghalni....

Legalább ilyen hülyén éreztem magam, amikor egy idősebb kolléganő szólított le a kávéautomatánál... Annyira zavarba hozott, hogy ottfelejtettem a belépőkártyámat, ő szólt utánam :) Lehet, akkor baltáztam egy a karrierlehetőségem a cégnél? :)

Még meg kell említenem egy távoli kolléganőt a frankfurti reptér egy kapujánál. Megérdemli.
Hölgy dolgozik a pultnál, odamegyek, hogy a stand-by jegyemre helyet kapjak. Nyúlok a zsebembe, és kezembe akad a bérautó forgalmija. (húúúbazmeg!)
Gép mindjárt megy, most vagy szállásnélkül maradok, vagy elfogatóparancsot ad rám ki az autóbérlő cég (nanem, de ezért a főnököm tuti levadászott volna).
Kínomban vázolom neki a helyzetet... Kedvesen felajánlja, hogy ő 11kor (éjjel) végez, akkor elugrik a kölcsönzőhöz, és visszaviszi a forgalmit. István a paranoid idióta persze kezd nem bízni a lányban, és mindenféle faszságon agyal. A lány kicsit csodálkozva kérdi, hogy mit akarok csinálni. Rádöbbenek, hogy tulajdonképpen azon filozofálok, hogy az életem megmentheti-e, és zavartan megköszönve elfogadom az ajánlatát. Aztán előszedek a pakkomból egy extra finom csokit, és elnézést kérek a hülyeségért, arra hivatkozva, hogy teljesen meg vagyok zavarodva.

Visszavitte. A kölcsönző nem számlázott ki többet.

0 vélemény érkezett: