2007. szeptember 14.

Réges-régen

Remélem hamarosan hív E, mert különben a fejembe száll ez a tüzes spanyol bor :)



E-t régen ismerem. Emlékszem, akkoriban Anyu mennyiszer mondta, hogy nem jó dolog, hogy a barátnőm nélkül bulizok. Egy kocsma volt a helyszín, a Móricznál. Sokan voltunk netesek, akkor már kezdett beszippantani a Net világa.

Sok ember közül én kettőre figyeltem. Az egyik E volt, aki tetszett, de fiatalnak találtam. A másik lány egyszerre vonzott, és riasztott. Azt szoktam mondani, hogy tényleg élnek elfek. Na, I az volt.

Én félelf vagyok - kezdtem egy bemutatkozásom. A Gyűrűk Uráig kevesen értették ezt.

De ő teljesen az volt. Gyönyörű formás leányzó volt, és eszméletlen nagy csibész. Sokat találkoztam vele. De E-vel is. E-nek érdekesebb lehettem, sokat beszéltünk, sokat találkoztunk. Közben a barátnőm maximálisan megbízott bennem, és én még ettől rosszabbul éreztem magam, mintha féltékeny lett volna. Van olyan fotóm, amin a barátnőm és E együtt vannak.
Aztán, mire nekem végetért a kapcsolatom, E-nek viszont alakult egy. Érdekes momentum, hogy a barátnője, amikor összejöttem vele, akkor E-től elnézést kért. Elkértem ezt az sms-t, annyit nevettem rajta, hogy fél évvel később is, a csajoknál létező lestoppolás miatt én E tartozáka voltam... pedig akkor már túl voltam egy nagyon, és egy kevéssé rosszul sikerült netes kapcsolaton...

Sötét egy időszak volt az.

Opp, kimaradt, hogy miért fog E hívni :) De ezt most nem tudom leírni, mert kezd hatni a bor, és minden szót 3X gépelek le :)

0 vélemény érkezett: