2007. szeptember 11.

Visszavon :)

Kissé elkiabáltam ezt az ingyen netet... Idáig az ingyenes alig ér el, most nem tudom mit használok...
De nem is ez a lényeg...

Amíg odahaza fehéren izzik a politika, én szép csöndben összekörmölök egy saját kis kiáltványt :)

Meglepi mindenkinek, hogy pontosan mi is lesz ez... Némelyeknek nem egészen, mert már beszélgettem ismerősökkel, hogy értik-e, amit kigondoltam. Nem véletlen. Azt mondják, hogy az az elmélet, amit nem lehet egyszerű szavakkal elmagyarázni, az sántít valahol....

Remélem, a kicsi kis írásom a társadalmi békét fogja szolgálni, és senki sem érzi úgy, hogy ellene irányul. Najó, hogy sok embernek nem fog tetszeni, az biztos, de azt hiszem, a jobbítási vágyat, semilyen normális ember nem vitatja majd el. A hülyékkel meg egyszerűen nem tudok úgysem mit kezdeni :)

No, bocsi a titokzatosságért, de nagyon boldog vagyok, mert a regényem kvintesszenciája ez a pár oldal, amit folyamatosan csiszolok. Itt aztán minden szónak, minden logikai kapcsolatnak halálpontosan illeszkednie kell, mert az egész regényem erről szól... Úgyhogy ez egy titok, de már alig bírom magamban tartani.
Lehet, hogy tartom magam a korábbi tervhez, és még szeptember elején kiadom próbaolvasásra az egyes részeket. Még lehet, hogy tele lesznek hibával, de akkor párhuzamosan tudom már az egészet átdolgozni...

Huhh, lassan-lassan alakul a kép :)

0 vélemény érkezett: