2007. november 24.

Durva...

Mivel pénteken nem a szokásos frontfejfájásom volt (érdekes, olyan, miután két hónapja rájöttem, hogy tudom lecsökkenteni gyógyszer nélkül a fájdalmat - nos azóta nem volt), hanem az, ami a betegségek előjele, szóval pénteken ágynak mentem este tízkor. Hogy ez a megfelelő döntés volt, mi sem bizonyítja jobban, minthogy ezzel a szombat délelőtti programomat is megoldottam.

Csillának meséltem, hogy a fúvós oldalon az a téma, hogy Béla kit fog megdugni péntek délután (érdekes a jelöltek nem voltak a fórumon, így nem is tudtak véleménytalkotni).

Csilla ezek után megkérdezett, hogy én kit. Mondtam neki, hogy nem vagyok túl optimista a kérdésben, bár kis gondolkodás után legalább jelölteket tudtam mondani. (Alakul a cég, biza onnan!)

De mint ennek a történetnek az elején már elárultam, péntek este a fejem fájt, és utána pedig 14 azaz tizennégy órát aludtam. Jó volt ez is :)

Ma pedig vásároltam, és garázst rendeztem. Elhatározott szándékom a filmstúdió, ma megint jobban együtt vannak a dolgok hozzá :)
Már csak a blue-box illetve modern megfogalmazásban: croma-tool smaragdzöld hátterét kéne megoldanom valahogy.

Viszont összeraktam Sunny-t a garázsban, hálózatot is kapott. Vizsla hamarosan újraéled, valamiért döglött a ventije. Az öreg laptopot is felhoztam, megnézem mennyire megy, és aszerint fogom felhasználni.

Szép lassan borzasztó apparátust állítok itt össze, kész garázscégem lesz :D

Mondjuk, ha én is hiperaktív leszek a vállalkozásban, nem is annyira garázscégről beszélhetek majd...

5 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Amigo, reménykedj, hogy olcsón megúszod. Az elején még azt hiszed, hogy tulajdonképpen majdnem minden megvan, még egy pár dolgot veszel és kész a mutatvány. Na, hát ez a tévedés. Én egy mini hangstúdiót hoztam tető alá, és hát volna még mit fejleszteni, pedig ölég sok ráment eddig. Pedig tényleg csak a legalapabb dolgokat szereztem be. Igaz, nem teszkógazdaságos fülhallgatót vettem :-P

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ezt ne mondtad volna :)

mostmár tudom, hogy neked van.

hát én nem tecsógazdaságost, hanem házigyártmányú dolgokat fogok használni.

jó, nem lesz kevés, de sok se... iszonyat jó hobbi. most vágok egy videót, hát, nagyon ott van a szeren az érzés... álomgyár? hát az!

Leo Minor írta...

Hazi gyartmanyu dolgokbol video studio???

Eszembe jutott egy folytatasos cikksorozat a Radiotechnika ujsagbol. Ugy 1990 környeken sok-sok lapszamon keresztül egy amatör video vago-keverö pult megepiteseröl szolt a cik. Pl. blue box technikat is lehetett vele csinalni! Ez nem vicc. Valoban ott voltak a kapcsolasi rajzok, hosszu folytatasos cikkben leközölve.

Recept: Menj be egy elektronikai boltba, vegyel egy marek xyz tranzisztort, yzx IC-t, sok forrasztoont, es rakd össze magadnak... Kivancsi vagyok, anno hanyan tudtak azt megepiteni, es müködesre birni. Ez volt am a hardcore hobby!

Coriolis írta...

Lehetne folytatni a sort. 10 részes cikksorozat a Popó magazinban: Hogyan építsünk guminőt nejlonszatyrokból és haribó cukorkákból. Vagy tanktuning a sufni mögött. Nem vicc, pár éve volt fent a neten egy leírás, hogy ca. 8-10 ezer dollárból hogyan üssünk össze elég pontos, GPS irányítású, pár száz kilométer hatótávolságú rakétát.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

cori:
ezt a rakéta témát légyszi ne forszírozd, mert rámszáll a titkosszolgálat már egész jól haladok, csak a köcsög nem bírja megérteni, hogy target:gyurcsány ferenc.
azt írja ki a gps egység, hogy furcsán nyerenc... szerintem megpiszkálták a google map-ot...
amúgy sem találom a villáját, mert olyan Apró...

na, viccen kívül:
a mai adsl routerek nagy része képes linuxot futtatni súlyra 100-200 grammos a panel. gps mégkevesebb. azt hiszem, az egész kb tizedannyiból is kijön, feltéve, ha tudsz programozni, és jól felszerelt műhelyed van, és ügyes barkács vagy.

guminőre:
ezek a barkácsolások tutira sikerültek, némelyik beszél is, és még vissza is pofázik. menj el egy plázába!

blue-box vágó: nem lehet nagy kunszt, de ezek az újságok - valószínűleg elvi okokból - nem közöltek olyan recepteket, amik egy-az-egyben használhatóak lettek volna...