2007. december 31.

Σ

Ebben az évben sok érdekes történt, de jobb lett volna, ha mégtöbb :)

Aki olvassa a blogom, nagyjából úgyis tudja, aki meg nem, az most sem fogja, úgyhogy kutyafüle. Nem gépelek le mindent.

A legfontosabb, amit ki kell, hogy emeljek, az az lett, hogy kész vagyok a könyvemmel. Lehettem volna hamarabb, hogy karácsonykor már nyomtatva olvashassák sokan, de így sikerült, így is agyonhajtottam magam, és ez meg is érződött a munkahelyi munkámon.

2008 kemény év lesz, már látom, ezért az elmúlt év a tartalékolás, és a recesszióban való terjeszkedésre felkészülés jegyében telt.

Idén elkezdtem blogolni, és párhuzamosan mellette belekóstoltam a videómegosztás örömébe is, úgyhogy a mai napig 18 saját készítésű videóm került fel a youtube-re.

Az év legboldogabb időszaka a Zsófival töltött pár nap volt. Az egészet keretbe foglalta a nyaralás, ami szintén sok élményt nyújtott, de ezt tömören csak a "megismertem érdekes embereket" elkoptatott szófordulattal tudnám jellemezni.

Ez pedig nem írná le, hogy fontos következményekkel járó események milyen koncentráltan zajlottak le térben (100m sugarú kör) és időben (2-3 nap)

Egy második koncentrikus kör 15km-es sugárral pedig lefedhetné az évem jó történéseinek 80%-át.

Na, sikerült elég semmitmondó utalásokat tennem? Akkor nézd végig a videóim, és megérted! :)

Egy kép többet mond 1000 szónál, hátmég 1 videó!

Gildor 2007

3 vélemény érkezett:

Hofstatter írta...

Eddig a tavasz 2007 a kedvencem... :D

Leo Minor írta...

Nekem a Vitorlázás 2007 tetszik a legjobban. 3 éve én is vitorláztam a Balatonon, igaz, akkor még ezeknél is nagyobb hajóval. Most megint kedvem volna hozzá. Ezt is felírom a 2008-as év tervei közé. A Balaton amúgy is igen kedves helyeim egyike.

Coriolis írta...

Bonjour! Belenéztem a videóidba. Feltűnő, hogy az eltelt év alatt sokkal merészebb és jobb lett a vágástechnikád. Sokkal feszítettebbek és pergőbbek lettek tőle a filmek. Ez a Téli Sétánál látszik legjobban.

A másik ami nagyon tetszik, a Dobogókő, ez a hangulata miatt. Olyan, mint egy film a Panorámából. Rejtélyes zene, jól alávágott film. A két ló zseniális benne :-)

A tavasz 2007 véletlenül nem Börzsönyben van? Ott is láttam hasonló helyeket.