2007. december 19.

Gildor és a csajok :)

Na, ritka peches vagyok, már megint látom.

Kis recepciós lány ma már másodszor szívvel-lélekkel átköszönt az előtéren, úgyhogy megerősítsem ebben a jó szokásában, megdícsértem a frizuráját (okkal). Még holnap jövök ide dolgozni, aztán többet nem, máshova költözik a részleg. Úgyhogy erről ennyit.
D-vel megbeszéltem egy találkozót. Viszonylag könnyen ment, de azért, mert nem látott. Borostás vagyok, és reménytelenül elaludtam a hajam. És arról még nem tud, hogy egy kicsit macerálni is fogom a párttagsága miatt :)
Szóval fog imádni nagyon, az tuti :D Nem baj, majd jót shoppingolunk, meg dumálunk, talán elnézi.
Mindegy. Viszont annak szerintem örül, hogy belekerült a könyvembe. Igaz Lili/Macs néven, de akkor is, egyértelműen látszik, hogy Macs róla készült :)

0 vélemény érkezett: