2007. december 6.

Gyermekeim azúrban!

Szóval, most azt mesélem el, hogy miért nem tudjátok még az új könyvemet olvasni...

Mertugye azt mondtam, hogy kész. Erre E fogta magát, és hatalmas fáradtsággal, de olyan részletes kritikát fogalmazott meg, hogy kénytelen voltam a csúszás mellett dönteni. A következő héten lesz levédve, mert ezen a héten már nem leszek kész.

De hogy ne veszítsétek kedveteket a várakozás közepedte, elmesélem, hogy egy teljes újabb részt szúrtam be a "Mozgásba lendül a K****" és az "András hajóra száll" című fejezetek közé. Ezt még sajnos nem olvasta senki, és bár Csilla lelkesen jelentkezett, hogy ő látni szeretné (utál olvasni, úgyhogy ez a reakció, miután a többit elolvasta nem is rossz) de én meg őt szeretném látni :D Ugyanis, ha nem tanul, akkor dolgozik, ha egyiket sem az előbbiek közül, akkor meg otthon van a párjával. Na, és mivel Sziszó nem megbízhatóan működik, ezért nem tudok kiugrani hozzá.

Rövid intermezzóként megjegyzem, hogy épp most kóstoltam meg a kanalas orvosságként funkcionáló metaxát. nem rossz :)

A regényemről még néhány dolog:

Készítek egy rövid ajánlót, de már látom, hogy miért nem lesz tökéletes: én vagyok a narrátor. Huhh, ha magamat idegesítem, akkor mást vajon mennyire? :D

Ja, és a sztoriban lévő nyugdíjas hírszerző ezredes: őt egy valós személyről mintáztam, akit Máltán láttam. Igaz, egy büdös szót nem beszéltem a fazonnal (abban merült ki a közös tevékenységünk hogy ő szivarral a szájában nézte a Grand Harbourt, én meg bagó nélkül, ültünk a teraszon, és néztünk ki a fejünkből. Najó, köszöntem is neki, meg visszaköszönt, mindig amikor ott találtam.), de mivel szimpatikus volt, ezért róla mintáztam az egyik fontos szereplőt.
Ja, a szálloda viszont teljesen zsírkirály, tényleg a kikötőre néz, tényleg fura az alaprajza, tényleg van több bejárata, a reggeliző helység üvegfalát el lehet húzni, és akkor az ember gyakorlatilag a teraszon eszik.
Amikor a legnehezebb feladat című fejezetet fogalmaztam meg, akkor Mdinára gondoltam (Nem elírás, M'dina - azaz a kereszténység előtt itt is ilyen arab hangzású dolgok voltak!) Ott van pince bőven, mert az a régi főváros, szűk kis utcákkal. Ha lenézel a várfalakról, mindenfele dombokat, mezőket látsz, pedig kb 10 km a tenger a legtöbb irányban.

0 vélemény érkezett: