2007. december 7.

Hamarosan...

Más blogokon, és az itt megfogalmazott felvetéseim kiegészítéseként hamarosan jön egy bejegyzés a férfi és a nő különbözőségéről.

Addig is, tessék ezeket mantrázni:

Gildor nem kiélezi a konfliktusokat, hanem megoldja!

A tömegtájékoztatás nem azt mondja, ami jó, hanem amit a piac érdekei diktálnak.

Aki máshogy gondolkodik nem hülye, csak hagyta magát megtéveszteni.

Mert lesznek itt meredek témák, ígérem!

Addig meg töltsd le, és olvasd el A Hajnal Leányát! Ott van a jobb oldalán a blognak, egy fél délután, és sok dolgot helyretesz! Akarod! Akarod! Akarod! :D

Az indiaiak nem hülyék a témához, nem véletlen a Káma Szútra világhódítása! És a szerelem több mint csak a szex, tehát ne csak azt a részt olvasd el a Káma Szútrából sem, és egészítsd ki ezzel!

Ja, igen, még mindig szarul vagyok, kívánjatok jobbulást, mert én tudom, mit akarok megírni, ha feldobom a talpam, olvashatjátok helyette Csernus könyvét! :) (Bár az sem olyan rossz..)

Ha nem tudsz olvasni, vagy már kész vagy, akkor meg klikk ide! ;)

Belinda Carlisle

A klippet egy kicsit áthangolták, kicsit nyomasztóbb, mint az eredeti.

Beágyazni nem lehet.

És még egy kieg: itt az ihletett versem...

tudom, nem akkora durranás, és jobbakat is írtam már, de ehhez a klipphez ez kapcsolódik:

Persze átírtam, a saját versemnél Zsófira gondoltam, ezért lehet, hogy neked nem, de nekem sokat jelent.


Szeptemberi eső

Suttogta, hogy viszlát.
A vonatra vártunk,
Közben bőrig áztunk,
Ahogy hullt az eső

Utolsó táncra kértem,
Ugyanúgy mint régen,
És mégegyet táncoltunk,
És csak hullt az eső.

Hallottam, mondja nekem,
Hogy nem változik semmi sem.
De én csak táncoltam vele
A szeptemberi esőben

Hallottam hogy jön a vonat,
Tudtam mennie kellene,
De én csak táncoltam vele
A szeptemberi esőben.

Emlékszem, hogy nevettünk,
Pedig sírni lett volna kedvünk,
Ahogy vele táncoltam.
Emlékszem a csókjaira,
Emlékszem, hogy az esőcseppek
Csak folytak a vállunkra.

Aztán fel kellett szállnia,
És egy ígéretet mondtam:
Szerelmem bármerre leszel,
Szerelmem bármit is teszel,
Valahol itt leszel a szívemben.
Ott őrzöm ezt a táncunkat,
Minden nap és minden éjjel
Táncolunk majd az esőben.

És elment tőlem,
A vonat vitte el.
Ittmaradtam én
Egy tánccal a szívemben.
2007.09.15.

0 vélemény érkezett: