2007. december 22.

Helyzetjelentés

Na, 12 órát aludtam. De csak azért ennyit, mert egy általánosbéli osztálytársam felhívott telefonon. (Nem Tomi, hanem Pali)
Tegnap este azért még vadul foglalkoztam a könyvem témakörével. Lesz egy különleges kiadvány is, amit csak néhányan kapnak.

Ha magát a könyvet is kiadom, akkor biza keresek valaki grafikust, aki feldobja a dolgot.

Baromi kevés ez a két hét szabi, ha azt veszem, hogy a rokonok itt nyüzsiznek, mindenféle ötletük van, hogy mit kéne csinálnom. Pedig nekem már azzal is kerek a világ, ha az evés alvás vonalon oldhatom meg.


D tegnap felhívott, hogy megyünk-e bulizni. Bevallottam neki, hogy álmos vagyok, megyek aludni. Aztán jót beszélgettünk, a beszélgetésbe Lili a macskája is bekapcsolódott. D még mindig nagyon messze lakik :)
Azt mondta, hogy vegyek egy jó autót. És a Peugeot 206-ost javasolta. Viszont utólag végiggondolva, az ok, hogy nem tetszik neki a kocsim. De a 206-os messze szarabb a jelenleginél. Annál lúzerebb váltást keveset tudnék elképzelni. És különben is, egyáltalán nem biztos, hogy a pénzem kocsira akarom költeni :D

Na, jó reggelt, jó netezést, azért nézzétek végig, minden ajándék megvan-e. Ha valaki unatkozik, akkor menjen be a városba, ráérősen, és nevessen a sok idegbeteg emberen.

Sietni tilos!

1 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Evés + alvás = kerek a világ: az élet egyszerű örömei :-) Én a szabadságom nagy részét itthon töltöm, zenéket hallgatok, zenélgetek, jókat eszem, rengeteget alszom, végignézem a komplett "Csengetett Mylord"-ot, a jobbnál jobb fotóimat válogatom...

Ja és egy nagyon kedves lánytól kaptam egy nagyon kedves sanzonokkal teli CD-t, azt hallgatom és sokszor eszembe jut rőla ő is :-)

Tegnap este a WestEndben kávéztam. Ahogy ráérősen iszogattunk, körülöttünk emberek forgataga, bevadultan rohangáltak fel-alá.

Ma már be sem mermék menni a városba...