2007. december 24.

Karácsonyi mese...

Egy igaz élettörténetet fogok elmesélni nektek.

Most még nagy a hajtás, de az éjféli mise előtt tuti lesz egy kis üresjárat.

Áldott karácsonyt mindenkinek!

Gildor

PS.: Örömmel konstatáltam, hogy a Judapest.org-tól is vannak akik átkattintanak. Nekik megkésve boldog Hanukát, ha meg nem, akkor nyugis pihenést, jó az is :) Csak a tévét! Azt ne kapcsoljátok be! :)

2 vélemény érkezett:

Hofstatter írta...

Én anyáméknál megtettem..
Sőt, azt is megtudtam, hogy a rénszarvas-hajtó világbajnokságon részt vevő állatok szarvát eltávolítják a kedvezőbb légellenállás érdekében..

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hát, utólag gondolkoztam, hogy érdemes-e ilyen direktbe fogalmazni, mert még az is lehet, hogy én is megnézek valamit.

de az utóbbi időben csak videókat néztem a tévén.