2007. december 10.

A KÖNYV!

Nagy lépés nekem, az emberiség meg épp mással van elfoglalva :)

Itt a könyvem, töltsd le, olvasd el!

Nagyon szépen megkérek mindenkit, hogy még ne adja tovább, az a pillanat holnap következik el.
Akkor már egy szép keret is készül az egésznek, hogy az se nézzen bután aki sem a könyvről nem hallott, sem rólam.

Érezzétek magatokat kivételezett helyzetben! :) Azt hiszem nem jártok ezzel a napnyi előnnyel rosszul. Tulajdonképpen nem tudjuk felfogni, mi az idő, de valahol az, hogy egy kicsit előnyt élveztek nálam, legyen egy finom köszönet azért, hogy olvassátok a blogomat, és érdekelnek titeket a gondolataim.

A formátuma PDF, és ne megnézd, hanem töltsd nyugodtan le! A gondolat szabad!

A KOKOM KIÁLTVÁNY

6 vélemény érkezett:

Hofstatter írta...

El fogom olvasni, most épp időm is van rá.
A link pedig gyorsan odarepített a netreforgóra is.. :)

Gyopár írta...

Szia!
Bekukkantottam. :)
És lementettem a művedet. Érdekesnek tűnik! El fogom olvasni, csak ez a pdf-formátum nehézkes nekem kicsit, word-höz vagyok szokva, mert abba szoktam regényelni. Ha megvan wordben esetleg, nem küldenéd át nekem mélre?

Köszi szépen:
Gyopár

Leo Minor írta...

Gratulálok a regényhez!

Most töltöm lefelé...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Jó napot!
Ma éjjelre tervezem a következő lépést. Remélem tudom tartani a tervet, bazinagy anarchia van itt.

Gyopár: ment a mél, igaz, először üresen.

Leo: köszi. jó a blogod, látod, ha írsz, fel is kerülsz a listára :) Csak így tovább, hamarosan akkor egy bejegyzésben is felhívom a figyelmet rád!

Coriolis írta...

Gratulálok a kész műhöz! Ugyan előzetesben olvastam, de vártam már a végleges verzióra! El fogom olvasni még egyszer :-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

n,a sikeresen síkideg vagyok :)
először rendezgetem egy kicsit a szobámat, mert így úgysem megy az alkotás.
másrészről, hogy beteg voltam, széthagytam mindent, ezért szükség is lesz a rendezkedésre.