2007. december 7.

Mese Sziszóról...

Kedves Gyerekek!
Ma kutyákról és kocsikról fogok mesélni nektek!
FIGYELEM! A REGATA BALESETEKOR NEM KELETKEZETT SZEMÉLYI SÉRÜLÉS!

Akit ennek ellenére feldúlna, ne nézze meg nagyban!

Valamint felhívnám a figyelmet, hogy olvassátok el a szinglikről a bejegyzésemet lejjebb. Az, hogy rámjött a szófosás, nme jelenti azt, hogy az a bejegyzés ne érdemelne egy kicsivel több figyelmet!

Készenvagytok?

No, tehát 2001 szeptember 29-én, a sztrádán hazafele jövet, egy Vectrában feltehetően nem nézték az utat, mert 40-50 Km/h relatív sebességgel belémdörrentett. Az utolsó pillanatban megpróbált kikerülni, ezért felemás lett a törés, és az út szélén parkoló autónak lökött. Az fejjel beborult az árokba, szerencsére nem ültek benne. A kocsim eleje/vége összetört, az ülések kiszakadtak, így esély nem volt a javításra. Mikor a biztosító fizetett, elhatároztam, hogy új kocsit veszek.

No, itt van a szerencsétlenül járt Misike (a Fiatot még Apu nevezte el)



A baleset után megvágtam egy picit az ujjamat az üvegszilánkokkal, de azt hiszem, kutyafüle ez ahhoz képest, hogy a mentős felvilágosított: ebben a balesetben meg is halhattam volna. Emlékszem a baleset pillanataira, én is azt hittem, hogy meg fogok halni. Anyunak egy pillanatra kimaradt az eszmélete, ő nem emlékszik, mi történt.

Mivel szerintem jogos a feltételezés, hogy a kocsi megmentette az életem, ezért szent elhatározásom volt, hogy újra Fiat-ot veszek. Még három feltétel volt:

Fehér legyen, kombi, klímával.

Ki is néztem amit szerettem volna venni, de Apu rádumált egy Citroenre, merthogy neki is ilyen ZX-e van, csak kisebb.

Notehát, megvettem a kocsit, és nevet is akartam adni neki. Eredetileg más volt a neve, de "technikai okokból" nevet akartam változtatni.

Sziszó, Apu egyik kuvasza jó választásnak tűnt: a maga nemében kicsi volt, fehér, de hatalmas fogakkal rendelkezett. No Sissy is így van ezzel: Astra méretű, fehér, de a motorja 1.9-es TDI - igen, még intercooler is van benne. Azaz összesen 3 hűtő. Nem egy egyszerű darab.

Íme Sziszi, a névadó, sajnos csak hátulról - a jobb oldalt:

Volt ám Pesten is kutyánk, de a szomszédok ki akarták csinálni, ezért láncon kellett tartani. Csoki befogadott kóborkutya volt, hatalmas szeretetigénnyel.



Most, mivel Sissy elég vacakul van, félek tőle, hogy sokáig már nem tudom így használni, csináltam ezt a bejegyzést.

Még két kép, hogy milyen helyeken jártunk együtt:



0 vélemény érkezett: