2007. december 7.

NaB+

mégis berakok egy posztot, mert teljesen kész vagyok... :)

Szeretnék egy jót enni, éhes vagyok. Tudom, minden értelmes ember elment már a dolgára, és nincs netközelben, de...

ha véletlen még valaki ottragadt, akkor él egy vacsorameghívásom, főként pizzára koncentrálva, de lehet, hogy a város legjobb indiai étterme csak a megoldás... szóval az ajánlat 24 óráig áll, pontosabban holnap 20:00-ig.

Eddig dolgozgattam (mire ellógtam volna a gép elől, pont adott a német kolléga egy sürgős melót, úgyhogy nyócig szenvedtem), éhes vagyok...

vagy ezt már mondtam? :D

ZENE!!!!



2 vélemény érkezett:

strandpapucs írta...

Határidőn túli befutóként jelentkezem. :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

még benne vagy drága Papucs, de jössz pestre?
amúgy meg, nem tudom mi a franc van, de mire az egyik betegséget, viszonylag könnyű lefolyással leküzdöttem, most betámadt a másik.