2007. december 31.

Pezsgő ellenes véleményem

Aki akart, már biztos vett pezsit, és ez így jó, mert senki örömét nem szeretném elrontani.
De elmondanám, hogy miért nem veszek pezsgőt. Hogy ma hogy van, azt nem tudom, mert nem nézem, de hallottam, hogy a Heti hetes főszponzora a Törley és a többi magyar pezsi gyártója.

Nos, én alapból nem vagyok egy pezsgőbuzi, de valahol ott undorodtam meg tőle, amikor meghallottam, hogy a pezsgő, ez a gyertyafényes vacsorák kelléke, már a Budapest Parádén is megjelent, és félmajmok isszák üvegből.

Szentségtörés, deheroizálás...

Azután végül mégiscsak az tette be a kaput, amikor megtudtam a fenti szponzori együttműködést. Elég nekem az, hogy évente majdnem egy havi fizum megy el adó formájában orbitális hülyeségek szponzorálására:

Négyes metró,
Combino (és még sokan mások Budapesten!),
Máv (na ez több bejegyzést is megérne!),
Afganisztáni magyar jelenlét...

Ez a demokrácia ára, tudomásulveszem.

De nem vagyok hajlandó önként a pénzemet olyan dologra adni, ami teljesen ellentétes az elveimmel.

Mivel nem vagyok ünneprontó, fél decivel én is koccintok. De utána két kisszériás magyar bort fogok inni... :)

Egyszer majd írok ide egy ajánlót is, viszont ahhoz kérek ismertetőt a termelőktől.

Röviden: Éljenek a késői szüretelésű borok! :)

1 vélemény érkezett:

infinity- írta...

"hülyeségek szponzorálására:

Négyes metró,
Combino (és még sokan mások Budapesten!),
Máv (na ez több bejegyzést is megérne!)"

várjuk a bejegyzéseket. :)

btw, 4-es metróval és combinóval az ár a probléma?