2007. december 25.

VÉSZJELZÉS!!!

Kedves Olvasók!

Itt a karácsony, a rokonlátogatások, a hanemeszelelegetmegsértődök rokonnénik, de amúgy is a nagy zabálások időszaka.

Most pedig különösen a lányokhoz szólok:

1 heted van szilveszterig. Ha nem akarod, hogy olyan szar szilvesztered legyen, mint nekem már évek óta ;) akkor most fogd vissza magad!

Coriolis a blogján belenyúlt a darázsfészekbe: a súlyprobléma. A súlyfelesleg kábé olyan rohadt dolog, mint ledolgozni az államháztartási hiányt :D Két vége van: 1. kevesebbet enni, 2. többet mozogni.

És nagyon, nagyon fontos, hogy ne legyen bűntudatod, egy jó kajálástól! Legyél vidám, mert a leggyorsabb kellemetlen következmény az lehet, hogy ünnepek után ülsz otthon rosszkedvűen, és könnyen beindul egy lavina: nem mozogsz, és rendszertelen, egészségtelen eszel.

Ne legyen bűntudatod, mert például nekem sokkal többet számít, ha egy lány mosolygós, vidám, mint az, hogy +/- 2 kiló (szegény Bridget Jones is ennyit ingadozott a naplója során)

És itt már mindenkinek mondom újra:

Ott a műjégpálya, a Margitsziget, a Budai hegyek. Mozdulj ki. Semmiképp ne zsibbadj a tévé előtt. Átéltem, tudom, hogy nehéz dolog, elszívja minden erődet, és kell neked. Pedig valójában nem is.

Nincs társaságod?
Kéremszépen, a következő progamokat szeretném előzetesen meghirdetni, a jövő év első negyedére:

Fedettpályásak
Gokart, Íjászat (bizony!).

Szabadtéri:
Lovaglás, kirándulás.

A csillagászkodásra, és a vitorlázásra még várni kell! :)

No, ez mindenkinek szól, lehet nyugodtan írni nekem!

Mosolygós, boldog karácsonyt és évvéget kívánok minden kedves olvasómnak!

Gildor olyan mint egy keresztapa, gondol rátok, és gondoskodik rólatok, ha kell :) Ez itt több, mint egy blog, azt szeretném, ha éreznétek, hogy egy igazi közösség, amiben mindenki fontos!

Hamarosan nemcsak a legszemfülesebbek találják meg az igazi weboldalamat sem, hanem meghirdetem, csak abba még nagyon sok munkát kell beletolnom.

Akinek meg mégsem sikerültek tökéletesen az ünnepek, az jelentkezzen nálam, virtuális wellness programként, majd én helyre rakom az önbizalmát!

5 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Ajjaj, kajálás... Mindenki szentül meg van győződve, hogy engem is tömni kell. Most már bánom, hogy én is vásároltam magamnak kaját. Azt hiszem úgy fogok járni mint a Mr. Creosote az Élet Értelmében. Durr! Guszta lesz, remélem valamelyik tömős ismerősömnél történik meg :-) Bár így a heti programomat elnézve jó esélyem van rá, hogy étteremben esik majd meg :-P

A gokart és a kirándulás engem is érdekel. Mikor megyünk? ;-)

Coriolis írta...

"A súlyfelesleg kábé olyan rohadt dolog, mint ledolgozni az államháztartási hiányt"

:-) :-)

strandpapucs írta...

A jóságos Gildorbácsi...nekem tetszik! És vevő vagyok progilag is! :)

Audrey írta...

Mosolygás...az ilyenkor nehezemre esik...valójában ki nem állhatom az év utolsó napjait (szilveszterrel az élen!), mindenki családi programozik, barátokkal találkozik...én meg napokig csak a gép előtt gubbasztok filózok miket szúrtam el az év során -melankólia a köbön!

infinity- írta...

én fogtam magam és elmentünk new yorkba az új évre, hogy érdekesen kezdődjön :)

de amúgy, nagyon tetszik az ötlet. mennyire komoly?

a tévéről meg, tudom miről beszélsz, nekem elég 5 percet ott ülni, hogy érezzem az erőelszívást és menekülök. kivéve ha valami jó film van, de az általában nem tévé hanem mozi vagy PC.