2008. január 20.

Ajánló


Gyerekkorom nagy "virtuális" gasztronómiai élménye volt a fenti könyv. Nemcsak a konyha-, hanem a fotóművészet is megjelent benne. Ebben előremutatott, mert manapság kezdem csak észrevenni, hogy csodás művészeti albumok szintjén mozognak vitorlázós, konyhaművészeti, világjáró kiadványok.
Szóval most ezt a gyerekkori érzést hozta elő belőlem Eszter, a Fűszer és lélek bloggerinája, akinek rendszeresen örömmel olvasom a bejegyzéseit.
Nem titkolt másodlagos szándékom, hogy a konyhaművészeten keresztül egy kicsit más kulturális háttérbe tudjatok bepillantani, mert a mesterségesen szított ellenségeskedés gyógyszerének a megismerést tartom.
Jó olvasást!

6 vélemény érkezett:

Hofstatter írta...

Hadd szúrjam ezt ide gyorsan..
Már vagyok 30x megnéztem.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=Odlo3PHtQo0

vmistvan kukac hotmail.com írta...

bélám!
jó ez, de most ennek nem szentelek külön posztot...
hehe, én meg azon röhögtem, hogy endgame blogjára jobb, ha nem szólok be egy darabig, mert már tiszta allergogén vagyok számára :)

Hofstatter írta...

No, azt nem is kell; de huszadszor sem bírom ki röhögés nélkül.. :D

Napfény írta...

Hali!
Mondd csak , mit rejtettél a könyv alá?

Napfény írta...

Húúúúúúúúúúú....nagyon szuper Eszter blogja!!! Imádom az ilyen oldalakat. Egyszerűen ISTENI!!!
Köszi!

Coriolis írta...

Ezen a klipen még a német kollégák is röhögtek, úgy, hogy szinkronban fordítottam nekik ( = -80% élmény )

:-)