2008. január 1.

Buli

Nem is táncoltam. Szar ügy. Még rosszabb, hogy rohadtmód irritáló emberek is megjelentek. Ehhez képest csak egyszer akadtam ki, de akkor sajnos nem voltam sem frappáns, sem lényegretörő. Vajon mit szólt volna a házigazda, ha az történik, mint egy ismerősünkkel egy házibuliban? Az ismerős egy "kicsit" verekedett, így a lakás mindhárom szobája merő egy vér lett.


Hát, nincs egy jókedvem így újévkor...

4 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Lassan kéne festeni, de legkorábban nyárra tervezem :-) Örülök, hogy nem volt vérengzés.

Amúgy az általad említett tenyérbemászó egyének közül legalább az egyiket nem én hívtam, a másikat meg félig nem...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ja, tudom...

erről csak ez jut eszembe:

Az oroszlán, a krokodil és a béka ülnek a folyóparton.
Oroszlán: Csináljunk bulit!
Béka: Igeeen! Lesz buliiii!
Krokodil: Hozok kaját!
Béka: Yesss! Lesz buliii, lesz kajaaa!
Oroszlán: Hozok piát!
Béka: Micsoda party! Lesz kaja, pia!!
Krokodil: Hozok nőket!
Béka: Yess! Lesz buli, kaja, pia, és nők!
Oroszlán: Ezt a kis zöld bunkót meg itt hagyjuk!
Béka: És nem jön a krokodil!!!!!! Yesssssss!!!!!!

Leo Minor írta...

Azért jó dolog is volt ott: Én örültem annak, hogy találkoztam azokkal, akikkel szivesen találkozom. Voltak témák, amiben jókat beszélgettünk, hallottunk egy igen jól sikerült egyedi zenét is.

Azért messze nem mondhatom, hogy kitörő boldogsággal indult az új év.
Én is csatlakozom a rossz a kedvem életérzéshez. :-(

Coriolis írta...

Nem baj amigos, lesz after party... Ott majd behozzuk.

Kicsit más lesz az összetétel...

Én meg megpróbálok viselkedni :-P