2008. január 1.

Coriolisnak dedikálva :)



Amúgy nálunk is hasonló állapotok uralkodnak, csak gyerekhangra hangszerelve, mióta húgoméknál felrobbant a gázkonvektor :)

2 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Bakker először azt hittem, hogy a hangsáv is eredeti... De aztán rájöttem, hogy a zene túl jó és igényes ahhoz, hogy szektás legyen ;-)

Basszameg, megfogadtam hogy idén nem beszélek csúnyán, de ez most felkavart. Kénytelen voltam visszagondolni a tegnap esti program fénypontjaira, hogy ismét egyenesbe hozzam magam :-P :-P

Coriolis írta...

Megnéztem még egyszer. Amúgy ezek a pöcssorvasztók tényleg ingben és nyakkendőben játszanak mindent, még az ál-rock és az ál-metál zenét is.

Még az ocsmány makeszos kandisznyó pofájuk is stimmel az általam látottakkal, úgy látszik, ez a HGy franchise-hoz jár. :-)

Napalmot nekik!