2008. január 21.

Ez nagyon fájt :)

vagy egy hónapja nem voltam egy oldalon, amit egy dobos leányzóval közösen csináltunk a zenekarának... most átolvasom ott a szövegeket, és halálra röhögöm magam...

chat.hu-ról idézet bemásolva:
[kisgugu] szia
[___Balázs_Balázs] szia
[kisgugu] korod?
[___Balázs_Balázs] *******, ott volt a nevem előtt, láttad amikor írtál... sőt, azért írtál mert láttad
[___Balázs_Balázs] miért kell játszani a hülyét?
[kisgugu] bocsika
[___Balázs_Balázs] te mennyi idős vagy?
[kisgugu] 16
[kisgugu] te?


A falusi közönség nem értette meg a saját zenekarának a művét:
"Ha arról a nagypartról van szó, amiben én is szívesen részt vennék, akkor visszaszólok. Én a polgárjenőnél, a hivatalban rendszeresen tartom a hátam (már lassan egy hónapja) a karácsonyi koncerttel kapcsolatban."

Az egyik lány válasza, amikor újévet kívántam, és egyben érdeklődtem a farsangi báluk után:
"Neked is hasonló jókat. A Béla meg úgyis megint kurva lesz, bár nekem a múlt héten azt mondta, hogy mostneeem, mert annak az időnek már vége van, de tuti nem bírja ki. Imádja a harisnyát, parókát meg a fényes rózsaszín kiskabátot. :D"

Béla és a női ruha máshol is téma:

"marci:
Pikó úgy érzem, hogy Te már a bálra készülsz. De vigyázz ha ezt szeretnéd, akkor a Béla nem öltözik nőnek, és akkor tiszta rossz lesz a buli... :S

bela:
pedig nem öltözök nőnek az biztos."

0 vélemény érkezett: