2008. január 28.

Friss ajánlott oldal jobboldalt!

Már olvasom őket egy ideje (sőt, ha benézel oda, akkor látod, hogy vadul kommentálok is :) )

Judapest.org

6 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Belekukkantottam, csak úgy felületesen. Nem beteg az az oldal egy kicsit? Már úgy értem, hogy a 21. században azzal foglalkozni, hogy ki az? Ki nem az? És itt be lehet helyettesíteni a zsidót cigányra, buzira, fehérre... Szerintem aki azzal foglalatoskodik, hogy ilyen jellegű várárkot ás maga köré, az előbb utóbb azt veszi észre, hogy a többiek spontán ellenségnek fogják tekinteni. Csak úgy l'art pour l'art...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

nem.
most egy kicsit elmentek talán ebbe az irányba, esetleg írj kommentet oda is.
jó fej shadai, építő kritikát sztem elfogadja.

Coriolis írta...

Írnék én, de hát nem tudok ennyi helyre szétszakadni... Lehet, hogy sokan így vannak vele, ők is ránéznek, max. 2 percet maradnak, majd az első benyomással távoznak. Veszélyes.

Napfény írta...

Nekem tetszik a Judapest.org

shadai írta...

Shalom Gildor! :]

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Viszont shadai! :)
Gondoltam, mostmár eléggé sokat nézelődtem felétek ahhoz, hogy ajánljam az oldalt.