2008. január 1.

Újabb bejegyzés

(most nincs kedvem címet adni)

Nincs kedvem kimenni németekhez :(
Még kipihenni sem sikerült magam a munkahelyi hülyeségekből.

Nézegettem a videóim, és azt vettem észre, hogy az egyiken pont úgy néz Apu ki, mint a SuperMario: kék overall naci, piros póló, sapka, bajusz :)

4 vélemény érkezett:

Leo Minor írta...

Én is nézegettem a videóid.
A vitorlásokat többször is egymás után, az egyiket legalább 5-ször.
Valami nincs velem rendben.
Szép a Balaton, visszavágyom.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Ami alatt a fúvószenekar van, az a legdurvább :)

Kurva unalmas ez a tél.

Leo Minor írta...

Igen, azon látszik, hogy ott tényleg profi versenyzők vannak.
Egyébként egy picit mégis a "Vitorlázás 2007" tetszik jobban.

A katamarán pedig olyan elképesztő mulatságos kis szerkezet, de nagyon vadállat amikor belelódul. Azt is kipróbálnám...

Hogy veszed ilyen hamar észre azt, ha hozzászólás érkezett a blogodba? Állandóan figyeled, hogy ilyen gyorsan tudsz időnként reagálni?

Valamleyik korábbi bejegyzésedben olvastam a terveidről, és írtad, hogy a vitorlázás és a csillagászat egy kicsit még várat magára. (Vagy a Netreforgón írtad? Nem is tudom, de most nem ez a lényeg)

Erre eszembe jutott a tuti extrém:
Tájékozódási gyakorlat a csillagok alapján, éjszaka a Balaton közepén egy hajón! :-)

A tél tényleg nem túl izgalmas, én most is az Ursa Minort írom már megint, és egy kicsit kezdem unni már.
Most belehúzok, mert szeretnék év közben egy olyan 3-4 hónapos időszakot, amikor kicsit magárahagyhatom a programot.

Coriolis írta...

Nekem egyelőre nem kell kimennem. Az Amazontól várok egy csomó Tangerine Dream meg Klaus Schulze lemezt, ha azok megjönnek (a kinti céghez :-) ), akkor sürgősen ki kell mennem egy Besprechungra (megbeszélés, 4,5 éve ezt írom indoknak).

Egy balatoni vitorlázásban én is benne vagyok. Jó társaság, esténként bográcsozás, egy profi pedig bevezethetne a borok világába is ;-)

A tél nálam elég feszített tempóban zajlik. 3500 fotót kellett feldolgoznom (végre utolértem magam), most éppen a zenéimmel próbálom meg ugyanezt, azonkívül rengeteg találkozás ismerősökkel, bulik, kirándulások, szombaton korizás... Amúgy meg élvezem, hogy itthon ülhetek.

Leo: Be lehet állítani valahol, hogy kapj levélértesítést, ha írnak megjegyzést.