2008. január 25.

Lekarloszoztak...

Pár napja benéztem Tisza Kata blogjába, hogy lesz-e újabb estje az Alexandrában. Láttam az üzenőfalon, hogy "Nők a Méltóságért Mozgalom" lesz a téma az esten.

Na, - írom rá az üzenőfalra - akkor, ha ilyen csajos buli lesz, nekem nem sok keresnivalóm lesz ott...
Kata válaszolt, hogy éppen azért kellene elmennem, hogy a férfiakat képviseljem. (asszem ez volt a lényege, már nem lehet visszanézni, nekem meg szar a memóriám.)

Úgyhogy, ma elmentem.

Szépen végighallgattam az előadást egy exkluzív társkereső működtetőjétől, mert az volt a téma. Furcsa volt az előadás, mert több érzést keltett bennem. Egyetértek, hogy nem is olyan könnyű manapság nőnek lenni, de furcsa volt Kata férfiellenessége is. Furcsa volt az előadó által hirdetett helyzet, hogy a férfiak választanak.

Az előadás után egy lány a kultúrák közötti párkapcsolatokról kérdezett, majd még egy nő szólt hozzá, aztán Kata azt mondta, hogy már szeretné hallani a másik oldalt.

Körbenéztem, és elkértem az egyik mikrofont.

Erre Tisza Kata megalapozta a további hozzászólásom, mert indításképp kommentált, aminek ez volt a lényege:
- Már egy ideje figyellek, olyan vagy, mint Carlos a Született Feleségekben.
- Na, szuper - mondom, - nem feltétlenül tetszik az az image amit Carlossal magamra vehetnék - és megmondtam a a saját nevem.

Aztán elmondtam pár korábban már megrágott gondolatom.

1. Az exkluzív társkereső munkájára azért van szükség, mert a társadalom megváltozott, de az emberek még nem tudtak ehhez alkalmazkodni, vagy rosszul. Amíg nem volt Internet, mobiltelefon, nekezebb volt titkos kapcsolatot fenntartani. A másik kortünet, hogy az emberek úgy, ahogy bemennek a bevásárlóközpontba, és megveszik, amire szükségük van, úgy szeretnék a párjukat is leakasztani. Pedig ez nem így megy.

2. Szerintem nem a férfiak választanak, hanem aki megteheti, mert domináns, akár férfi, akár nő.

3. Sok - nem szeretem ezt a szót használni de ide ezt kell - szingli nővel beszélgettem, de lassan már nem is kommunikálnak velem, hogy mi is a bajuk. Elmondtam, hogy milyen furcsa őket látni.

és végül, bár felhívtam, hogy ezt a gondolatsort nemrég alkottam, ezért még hibás lehet, csiszolni kell rajta:
4. Úgy érzem, a nők sokkal több méltósággal rendelkeznének, ha
a) egy kicsit szebbnek látnák,
b) egy kicsit kevébé okosnak gondolnák magukat,
c) és szeretettel, a szeretet gyakorlásával telítenék meg a környezetüket.

Ez a pszichológusnőnek kivágta a biztosítékot, és azt mondta, hogy hímsoviniszta macsó dumát nyomatok.

Mivel az egyik mikrofon még nálam volt, azt válaszoltam, hogy lehet, mert ezen még nem agyaltam eleget, az is lehet, hogy tévedek.

Amúgy, menet közben, amikor egyszer azt mondtam, hogy gondolkodom valamin, Kata kötözködve közbeszúrta, hogy "végre egy férfi aki gondolkodik".
Azt válaszoltam:
- Ennek a hozzáfűzésnek alapban nem annyira örülnék, de mivel ennek a negatívját hallgatom napközben a kollégámtól (márhogy a nők nem gondolkodnak), ezért most egy pihentető kivétel.

Szóval elég furcsa volt, mert nem szoktam nyilvános helyen láthatóan megjelenni, de itt aztán most teljesen befolyásoltam a beszélgetést. Meg néha úgy is éreztem, hogy égek mint a rongy, de az előadás után idegenek jöttek oda az egyetértő véleményükkel, úgyhogy talán mégsem mondtam annyi hülyeséget :)


És, ha már lehímsoviniztáztak, következzen itt pár rohadt szexista undorító videoklipp:




0 vélemény érkezett: