2008. január 14.

Napi lógás

A blogom alja átmenetileg megváltozott :)

(Köszönet napfénynek az 5letet!)

8 vélemény érkezett:

Hofstatter írta...

nekem kihagyott 4 darabot a végén..
gyász.

Coriolis írta...

Nekem is. Úgy veszem ki, hogy az asztal jobb és alsó részét nem látom, ott rejtőzhetnek a hiányzó darabok :-(

vmistvan kukac hotmail.com írta...

bocsi.
valami gebasz lehet a dologgal, én napfénytől loptam, nála ki lehet rakni a grafikát, csak épp a néni arca torzul el.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

izé... ez a kínai gyártmányú. ez ennyit tud.

vmistvan kukac hotmail.com írta...

mert nekem is négy hiányzik.

Coriolis írta...

Végre egy nem hollywoodi produkció! Nincs benne hepiend. :-)

Napfény írta...

Ugye milyen jó ötlet volt!?...
Ez tök jó! Nem hiányzik belőle egysem!!!Tökéletesen kirakható, nem úgy, mint nálam, mert ott tényleg torzít, de nem javítható sajna... Csak ügyeskedjetek!....
Szép környezet, klassz "kis" ház ez idehaza van valahol?

vmistvan kukac hotmail.com írta...

A ház: Az alcsútdobozi arborétum egy félreeső szegletében van.