2008. január 9.

Nem nemzetközi nőnap :)

Elhatároztam, hogy ma nőnapot tartok: nektek kedves nőolvasóim:
Malvina, Lisa, Strandpapucs, Gyopár, Napfény, Infinity és mindazok, akik nem szoktak kommentelni (így meghagyom őket inkognitóban)

A tanfolyam következő szünetében kaptok is ennek alkalmából egy bejegyzést :)

5 vélemény érkezett:

Névtelen írta...

strandpapucs say:
hűű.. :)

Liza írta...

ez nagyon kedves :D
elgondolkoztam, hogy mi ihletett rá, de gondolom nem a blogban keresendő :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

hát, de.
részben. kinn vagyok ugyanis németeknél, nem mondható, hogy itt túl sok interakcióm lenne hölgyekkel.

viszont másrészt igazad van, baromira belelkesültem, mert jól alakulnak a dolgok a könyvemmel kapcsolatban, és végiggondoltam, hogy az itt kommentelő hölgyek kisebb-nagyobb hatással vannak rám, és így a blogra is.
erre gondoltam, egy kicsit kedveskedek a nőolvasóknak, mert tégyleg úgy gondolom, hogy időnként mondanki kell dícséretet. nem alap.
ja, és azon is fellelkesültem, hogy volt egy nem indokolt látogatói hullám. jó, még így is csak 60 fölötti érték, ami egy korábbi 140-hez képest semmi, de annak spéci oka volt :D

infinity- írta...

köszi szépen a bejegyzést :D

(ha úgy nézett ki eltűntem: most jöttem vissza usa-ból)

ez nagyon igaz:
"Köszönet az érzékenységetekért, intuíciótokért, hogy kibírjátok világmegváltó terveinket, hogy elviseltek akkor, amikor a tervek dugába dőlnek"

:D :D

Napfény írta...

De ÉDI!
Már rég jártam erre, de most is, mint általában van egy kis meglepid. Köszi, ez igazán kedves volt!