2008. január 13.

Szombat este D-vel

Na, röviden...

Tegnap kaptam két kosarat is, ezért felhívtam D-t:
- Figyelj, rohadt fáradt vagyok, nincs kedvem semmihez, de az meg képtelenség, hogy ma ne bulizzak!
Nagyot nevetett, és mondta, hogy ő is így van vele. Megbeszéltünk egy közeli találkozót, hogy bemegyünk a belvárosba bulizni.
Az Old Mans Pubban kötöttünk ki, és nagyon tetszett mindkettőnknek a buli, az elején Török Ádám és a Mini ugrott be valamelyik másik zenekar helyett, aztán meg tűrhető tánczene volt. D be is pasizott, ha én nem taktikázom agyon magam, bizony énnekem is lenne ma barátnőm, de ilyen még eddig se volt velem, hogy egy buliban 3 komoly esélyem lett volna szimpatikus lánynál.
De persze nem én lettem volna, ha nem próbálok még másnál is szerencsét, és persze azokat buktam.
De majd legközelebb :D

PS.:
Ja, majdnem kihagytam - a buliba menet, mivel a korábbi infó, hogy merre van az OldMans, nem volt eléggé meggyőző, megkérdeztem két lányt. Mikor a válasz után odacsapódtak hozzánk, D még tovább kapacitálta őket, hogy jöjjenek velünk, utána, mikor arrébb mentünk, meg jól leszúrt, hogy nem vagyok elég rámenős.

2 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Aszta, micsoda este! Ádám bácsi performanszát irigylem tőled :-) Nagyon szeretem az öreg zenéjét!

Hm. Jó hely lehet, ahol egy este három jó nő is megfordul :-P

Én meg kavarom a magánéletem, de a saját blogomba nem írom le, mert ki tudja, hátha egy érintett is olvassa ;-)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

holnap megbeszéljük, de már nem tudok összeszedetten fogalmazni,
jóccakát! :)