2008. január 28.

Véres vita pénteken a Katapulton

Kedves Olvasók!
Fogadjátok szeretettel Tisza Kata blogjáról idetévedt olvasókat (puszi Napfénynek, aki ugyan régebben jött onnan ide, de azért nagyon szeretem!)

Nem gondoltam volna, hogy lesz utórezgése a pénteki felszólalásomnak.
Attól tartok, hogy az esten többen a külsőségek alapján ítéltek, ezért rosszul mérték fel, hogy ki vagyok. Krónikás vagyok, általában láthatatlan, nem is szeretek kilépni az árnyékból.

De van, hogy képviselni kell az elveinket.

Pénteken, amit elég pongyolán már leírtam a blogomban is, felszólaltam Tisza Kata estjén.

Elsőnek az igényel magyarázatot, hogy mire gondoltam, amikor azt mondtam, hogy a nők méltóságteljesebbek lennének, ha:
- Kicsit szebbnek látnák,
- Kicsit kevésbé okosnak gondolnák magukat,
- És szeretetteli légkört hoznának létre maguk körül. (Melegszívűség, mint a legfontosabb női tulajdonság.

A másodikat értették legjobban félre, ezért azzal kezdek. NEM ARRA GONDOLOK, HOGY A NŐ NE LEGYEN ÉRTELMES! Most nőkről volt szó, ezért nem általánosságban fogalmaztam, de úgy is mondhatnám: 10 Millió messiás országa vagyunk! Mindenki frankón tudja, hogy hogyan kéne a másiknak jobban tenni a dolgát!

EMBEREK! EGY KICSIVEL TÖBB ALÁZATOT!

Kedves leányok, asszonyok! Az köt gúzsba titeket, hogy férfias terepen is bizonyítani akartok! Pedig a tárgyi tudás sosem fogja legyőzni az intuiciót! Herczeg Ferenc azt írta, (vagy száz éve!) hogy a nőkből férfiak, a férfiakból öregasszonyok lettek. Mára, amit ő akkor fantasztikumként írt, valósággá vált.
Ne akarjatok senkit se ésszel legyőzni! Lehettek okosabbak, de párosuljon ez bölcsességgel! Na, eleget magyaráztam. Aki nem érti, az valószínűleg azért nem, mert túlzottan meggyőzte magát más érvekkel, immunis a gondolataimra. Velük nem tudok mit tenni.

Szépség... Ebben a felületes világban az embereket a külső alapján ítélik meg. Engem is. Legjobban azok a lányok, akik a férfiak ilyen viselkedésére panaszkodnak. De én azt vallom, hogy a szépség nem csak adottság. Az igazi szépség belülről jön. És tenni is kell érte. Milyen lányt találok én szépnek? Aki mosolyog, elégedett magával és a világgal. Akinek harmonikus a teste. Igen, egészségesen kell élni. Nem várok többet, mint amit én is adok, éppen ezért, mert én igényesen öltözöm, fodrászhoz járok, sportolok, nem fogadom el azt az álláspontot, hogy: a lelkembe szeressen bele. Milyen lélek az, ami hagyja a testet lompos állapotban? Hát, szerintem igénytelen. Köszi, nem kell. De soha se feledd el, az igényesség nem pénzkérdés. És ha belülről felépíted magad, akkor egy csomó felesleges kiadást, ami a bűntudatod elnyomására szolgál, elhagyhatsz.

Melegszívűség. Egy hatalmas csalódással kellett megtanulnom, hogy a legborzalmasabb összeállítás, ha egy nő szép és intelligens, de kegyetlen és fagyos.

Mindennek alapja a szeretet!

Ha egy nő azt akarja, hogy a férfi szinte függjön tőle, akkor szeretettel, az otthon melegével kell körülvennie. (Hümm, és egy kis profán kommentár - és tudod, mivel lehet egy pasi felé kifejezned a szereteted? Egyből két dolgot is tudnék mondani, és az ujjad köré csavarod!)

Erről nem írok többet, olvasd el Pál apostol szeretethimnuszát, bővebb információért pedig a blog jobb oldalán belinkelt: "A Hajnal Leánya" című könyvecskét. Egy délután alatt megvan mind a kettő.

Az egész bejegyzés röviden:
Bízz magadban, és ne bízz a fogyasztói társadalomban.

Miért írtam ezt? Mert nekem is sokkal jobb, ha a környezetemben lévő lányok boldogabbak egy kicsivel.

Most nem reagáltam az előadás eredeti témájára. Nekem nincs ellenvetésem az előadó hölgy hivatásával. De lássátok be, ez a bankárok, és nem az átlagemberek sportja.

1 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

A három pontodból kettővel egyetértek. Csak azzal van gondom, hogy a nők nem látják elég szépnek magukat. Ez így nem igaz. A legtöbb nő a felszínen nagyon is elégedett magával, sőt túlontúl is. Lenn a mélyben meg tudja, hogy ez hazugság, és ettől komplexusai lesznek.

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a kinézetüket / szépségüket illetően teljesen elszakadtak a valóságtól. Tisztába kellene jönniük azzal, hogy mik a gyengéik és az erősségeik. El kellene fogadniuk az előbbieket és ki kellene hangsúlyozniuk az utóbbiakat. Mert alapjában véve értenének hozzá...