2008. február 1.

Anyu, mint békefenntartó

Felhívtam családi ügyben szüleimet.
A karácsony körül beüzemelt vezetékmentes telefonnak köszönhetően, Anyu a disznóólban vette fel a telefont, és a hívás alatt hol kotkodálás, hol szárnycsapkodás volt hallható.
Anyu pedig igyekezett, hogy gyorsreagálású hadtestként a frontvonalon akadályozza meg az egyenlőtlen összecsapásokat a két hadviselő fél között.

Gondolom, sokak szerint, akik vidékről szakadtak fel Pestre, ez ciki, de én tősgyökeres rózsadombiként nem érzem égőnek, inkább vidámnak :D úgyhogy megosztottam veletek.

2 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Amióta ellustultam a takarításban, én bármikor fel tudom venni a telefont a disznóólban :-)

Esetleg a háttérben bunyózó gyíkokat is tudok produkálni.

Mishmesh,alias Dorka írta...

Ahányszor eszembe jut ez az írásod, alig tudom visszarendezni a vonásaimat a vigyorgásból.:) Nagyon aranyos:)