2008. február 4.

Egy bejegyzés, amit egy ideális világban máshogy írtam volna meg.

Hmmm, szóval nagyon szimpatikus. Talán én is neki, az apró jelek arra utalnak. Csak kevés az idő, és idegesít, hogy béna vagyok. Megint fogalmam nincs, mi lenne a legjobb. Mivel minden ember egy külön kis világ, ezért, ami az egyik lánynál nyerő, az a másik esetében teljesen hibás lépés. És természetesen azt, hogy mit kellett volna tenni, esetleg csak utólag tudom majd meg. Esetleg akkor sem.
Ha nem találkozom vele már naponta, hogy a fenébe tudom vele tartani a kapcsolatot?
Áhh, egyrészről halálra idegesít a dolog, másrészről épp ez teszi az egészet érdekessé.
Jelen pillanat egy nem-mel vagyok gazdagabb. :)


Amíg nem leszek, addig itt egy kis videó...




Köszi Ypszi! :) Asszem látgatni fogom a blogod! :)

8 vélemény érkezett:

vmistvan kukac hotmail.com írta...

szép csöndben kommentárban:
Kedves Lisa!
A vonal meghúzása megtörtént. Elég szar volt. Egyelőre csak átmeneti, talán észreveszik magukat az érintettek.
Ezalatt a normál hozzászólásban emlegetett hölggyel fogok foglalkozni.
Azaz négy nap "szabi", a mostanra egy kicsit elkanászodott ismerősök nélkül...

Liza írta...

a vonal meghúzása rólad szól, nem arról, hogy észrevegyék magukat :)
de ki tudja, talán tényleg...
mit is kívánhatnék a következő négy napra? :)

Liza írta...

a vonal meghúzása rólad szól, nem arról, hogy észrevegyék magukat :)
de ki tudja, talán tényleg...
mit is kívánhatnék a következő négy napra? :)

Liza írta...

hm. úgy látszik duplán kívántam a következő négy napra :D

vmistvan kukac hotmail.com írta...

mit kívántál?
oda se neki :) én sok csokit kívánok... de fogok is venni, aztán szórok a nép közé belőle :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

a vonal meghúzásáról meg itt nem beszélek, nehogy valaki, aki hozzám hasonlóan sértődős, magára vegye

Coriolis írta...

Tök szar, hogy az ember teljesen normálisan tudja kezelni a kapcsolatát az olyan lányokkal, akik nem érdeklik annyira, hogy legyen veszíteni valója. Abban a pillanatban, hogy ezt megérzem, leblokkolok és pont ilyen dolgokon agyalok, hogy X. mit fog szólni, ha azt mondom, hogy..., vagy ha azt csinálom, hogy...

A másik oldala meg az, hogy ha valaki rutinosan "dolgozza meg" azt a lányt, aki tetszik neki, akkor elvész az egésznek a varázsa. Volt egy lány, akit nagyon szerettem, és még akkor is izgultam, amikor ezredszer találkoztam vele. És talán ettől is volt szép...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

athina azt mondta, komplexusaim vannak.
bazz, igaza vagy :)