2008. február 1.

Pillanatállj...

Végigmásztam egy plázán, és semmit nem vettem. Egészen addig, amíg be nem léptem a Libri könyvesboltba. Pedig úgy mentem oda, hogy: Nem, most az egyszer nem veszek semmit!
Aztán ott volt előttem: A Hajnal Leánya
Egy vastag könyv. Az ok, hogy ez a kedvenc könyvem, de mitől lett ilyen vastag? No, az én imádott történetem mellé még többet is összegyűjtöttek ebbe a kiadásba. Úgyhogy, aki tiszteli a Virágos Ijj Istenét (Káma-t), annak nyomatékosan javaslom a megvásárlását!

Úgyhogy a hétvégén nem tudok majd ide írni, az tuti! :)

És egyébként is kész vagyok. Muszáj Herkules személyesen. Csak egy kicsit haladnának a dolgok... Annyi dolog, annyi ismerős van, amikért, akikért felelősséget vállalok, hogy nem is tudom, hogy lehet ennyi mindent sikeresen elvégezni.

6 vélemény érkezett:

Liza írta...

nem akarlak elkeseríteni, de sehogy :(

lesz egy pont - talán közel is van, ha jól értelek :) - amikor nem megy minden egyszerre, kezd minden (és mindenki) rád dőlni, aztán kénytelen leszel húzni egy vonalat, és az igazán fontos dolgokat/embereket megtartani...

hát az nem lesz könnyű, tapasztalatból mondom :(

ha nem így teszel, csak szétforgácsolod magad, és sehol nem leszel ott igazán...

bár félek, hogy csak költői kérdés volt az utolsó mondatod, úgyhogy bocs az okoskodásért :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Kedves Liza!
Iwiwen küldtem levelet...
Szép napot: István

vmistvan kukac hotmail.com írta...

ja, amúgy inkább ők, mint én :)
Kedves Liza!
Igazad van, de bármennyire fáj a szívem, meg fogom gyorsan húzni azt a vonalat. (legalább) Két ember az elmúlt 24 órában szépen le is parkolt: mintha kezdenének visszaélni a jóindulatommal, és azt hinnék, hogy hülyére lehet venni.

Liza írta...

csak most olvastam a levelet :(

úgy könnyebb vonalat húzni, ha visszaélnek a jóindulatoddal - de azért túlzás lenne azt mondanom, hogy szerencsés vagy, hogy megkönnyítik :D

vmistvan kukac hotmail.com írta...

kedves liza!
most úgy érzem, jobban jártál :) álmos vagyok, mint a fene, de sokat ettem, nem bírok még aludni, most itt fogok kotlani egy kis ideig.
iwiwen egyik újabb levél elveszett, mert coriolis gépén válaszoltam, és az mac. elbénáztam a dolgokat.
majd megírom a miért éppen india válaszát, de most nem. kész vagyok. nagyon finom volt a kaja :)

Coriolis írta...

Biztosan a Firefox volt a tettes :-P