2008. március 6.

Arwen és Kata

Arwen az új gépem. Már egy hete küzdök vele, úgy tűnik, a névadás (a zsidó-keresztény kultúrkörben a névadás a birtokbavételt jelenti) némi előrelépést jelent (a VENDELIMOB2 miért nem volt jó neki, nem is tudom? már megint egy gép, aminek lelke van!), már legalább a vezetékmentes net megy. Még normális felbontás, és kettő képernyő kezelése, majd a virtuális gép, ami hiányzik nekem...

Onnantól kezdve már mászhatok le a régi gépemről.

Kata a keresztlányom. Ma meglátogattam őket, és Kata furán topogott, mire húgom szólt: azt szeretné, ha felvennéd! Felvettem, és odabújt hozzám, mint egy cica.
Pár hete volt, hogy megsímogattam a fejét, mint az utóbbi időben szoktam.
Rámnézett:
- Te szeretsz engem?
- Igen - néztem rá.
- Én is szeretlek - közölte mosolyogva.

1 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Érdekes, én még sosem neveztem el számítógépet. A mostani kettőt sem, pedig azok nagyságrendekkel közelebb állnak hozzám, mint a régiek :-)

Viszont az állataimnak mind van / volt neve. Az olasz faligyíkjaim olasz, a dalmátok horvát neveket kaptak. A békák annak idején mindenfélét, valami külső morfológiai jelleg alapján. Egyik unkámat pl. Ubulnak kereszteltem el, mert két U betű volt a hátán :-)