2008. március 22.

Banya és társai

Ma lovagoltam először Banyán. Ez nem az én napom volt. Gyopár bánhatja, hogy nem jött, gyönyörű volt az időnk. (Főleg ahhoz képest, hogy csendes, szemerkélő esővel is már ki lettem volna békülve, sütött a Nap) Eszterrel mentem - szokás szerint (hö, elegem volt az E-betűzésből.
Szóval nem igazán ment a téma, ma nem voltam a toppon. De ezt tudjátok. Azt hittem, legalább a lovaglás menni fog. Hát, nem. Annyira elfáradtam, mintha én cipeltem volna a lovat. Meg folyton nógatni kellet. De amúgy nem volt annyira gáz paci, főleg a végén... úgy éreztem, béna vagyok, ezért sajnálam a lovat. Még répa sem volt nálam. Megfogtam, és megsimogattam a fejét:
- Tudom, hogy most bambultál volna még a karámban, én meg még meg is keserítettem az életed...
Kicst megbillentette a fejét, megnézett, majd a nagy busa fejét odadörgölte a melkasomhoz - nem haragudott. Haláli.
Amíg mi ott voltunk, ott volt egy gimnazista kislány is: Zsófi, a Kapitány nevű lovával. Mert neki van saját. Beszélgettem vele a házban, amikor Eszter átvette Banyát, mert eléggé átfagytam.
Nem tipikus fiatal. Jó, nem koravén, de egészen biztos vagyok benne, az, hogy a netezés helyett lovagolni jár, hasznára válik. Sajnos nem tudok beszámolni, hogy milyen, mert igyekeztem vissza Eszter lovaglását nézni, de eleve az, ahogy ül a lovon, hogy az egész kiscsajból árad a magabiztosság, szokatlan ebben a beteg, frusztrált világban.
A pálya szélén van Gombócék törzshelye. Na, őt lekaptam fényképezőgéppel. Hatalmas babakutya (kaukázusi farkasölő?), épp a rágcsálós korszakában.
Hazafele felvettem egy stopposlányt, Zsuzsit. (Na, ez egy ilyen nap, ő is 17) Bulizni ment be a barátokhoz Budapestre. Mázlija volt, gyakorlatilag a célig vittük. Inkább Eszterrel beszélgetett, én az útra is nagyon figyeltem.
Ja, Eszter még megkötött egy bizniszt is egy bértartóval, egy gyönyörű lovat fog lovagolni: Lady-t. Hát, ő már jól lovagol, a pasinak meg nincs elég ideje.

3 vélemény érkezett:

Malvina írta...

"Ma lovagoltam először Banyán"

Miért? Eddig csak tündéreken? ::))

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Banya is tündér volt :)

Malvina írta...

Jogos! Minden nő tündérnek születik! Banyává pedig válik! :D