2008. március 17.

Este

Huhh, ez a találkozó, ha a lánynak nincs barátja, lehet, hogy máshogy ér véget. Netről, társkeresőről ismerem, még, amikor voltam ilyen helyeken. A képeken jól nézett ki, de nem tetszett.
De élőben... Egy tüzes vörös, karcsú démon :D De ezeket már tudtam.... Viszont: nagyon izgalmas kisugárzása van, és kifejezetten intelligensnek találtam. Eredeti programpont az volt, hogy átadom a könyvem, csak felvetettem, hogy ugorjunk be egy "plázába" meginni egy kávét... Aztán bő két órát beszélgettünk... Mindenről. Ritkán van, hogy keveset beszélek egy első találkozón, most ez volt. És baromira érdekes volt, amit mesélt. Lekötött, még egy darabig hallgattam volna, de már a helyen is furcsán néztek ránk...
remélem, egy ekkorára lekicsinyített kép az iwiwes adatlapjáról, még nem visszaélés a személyiségi jogaival.
És, bónuszképp megosztom veletek, hogy amikor beültünk a kávézóba, a zongorista ezt kezdte el játszani.. igen, elég sznob helyet lőttem a lánynak, nem valami egypálcás vackot...


10 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

Itt a tavasz, ilyenkor kell találkozni az ilyen tüzes vörös démonokkal :-)

Judit írta...

Szerintem azért kérdezd meg a leányzót, akar-e itt név nélkül de képpel említve lenni. Nálam ilyesmi már munkát adna az üvegszemgyártó kisiparosoknak. ;) Persze, csak masszázsmentes, karomnövesztő időszakban. :)

Amúgy full egyetértésem, hihhhhhhetetlen kisugárzása van már csak így képen is a leányzónak. :) És van egy most épp majdnemfacér, csontra ugyanígy kinéző, nagyon tüzes, belevaló barátnőm... (az a típus, ha pasi lennék, biztos rárobbannék, így 'csak' imádok vele együttlenni). Kéne már egy buli vagy lakásavató vagy valami. :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

tök igazad van, kérdezem is... bár most nem reagál az msn-re...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

judit:
igen? :)
amúgy megkaptam az engedélyt. a képet direkt kicsinyítettem, hogy ne lehessen felismerni.

Judit írta...

Szuper. :)

vmistvan kukac hotmail.com írta...

kedves judit!
azért lehet szeretném, ha kibontanád ezt a kollegina témát; levélben.
bár, nem vagyok egyszerű eset, de ennyire már ismertek...

Judit írta...

Kollegina? Nem kollegina, edzőtárs. :) De szerintem is inkább magánban...

Judit írta...

Na most lehet, hogy tényleg én vagyok Dumbó, de valamit nem értek: ha netről, társkeresőről ismered és élőben már akkor is bejött, de csak most 'ért volna máshogy véget az este, ha'... nincs neki barátja, akkor:

- amikor megismerted, képen nem tetszett, élőben tüzes démon, viszont az izgalmas kisugárzását azóta fejleszette ki (lehet, hogy vkinek/vminek a hatására, akkor ne aggódj miatta)

- rosszul fogalmaztál és akkor képeken nem igazán, csak most találkoztatok és derült ki róla a démonság és félreérthető a poszt

- találkoztatok, akkor tetszett élőben a vörösdémonsága, csak kapcsolat nem lett, de azért most jólesett siránkozni egy bejegyzésnyit (ezt a fotó ismeretében abszolút megértem)

- az egy olyan netes ismerkedőhely, ahol párok keresnek harmadik felet, a lánynak már akkor is volt, bár most ne lenne, így is mindent értek

- egész nap káosz volt körülöttem, nagyonszőke hangulatban vagyok.

Mondjuk legkevésbé azt értem basszus, hogy miért kéne máshogy véget érnie egy estének. Találkoztál egy csodás vörös ciklonnal, könyv lepassz jessssz, eredetileg röpkerandiból két órás beszélgetés lett jesssz. Ráadásul lekötött, érdekelt (és nyilván viszont is, különben nem marad ott veled). Ez mind teljesen pozitív. Ja jó, leesett, te most tulajdonképpen dicsekszel, csak citrombaharaptam-mertnemlehetazenyém az álcázás úgy mint sírvavigadamagyar...

vmistvan kukac hotmail.com írta...

Ennyire nem bonyós.
Kicsit elírtam, de:
a kettes "-" után írod leginkább le a dolgokat.
nem emlékszem miért _nem_találkoztunk_ annak idején. úgyhogy ezt a részét kár ragozni. nem tudom.
a maradékra meg annyit, hogy nem kezdek el a mi-lett-volna-ha -n agyalni.

Judit írta...

Nem is érdemes.