2008. március 27.

Gondolatok a városban...

Ma kocsival jöttem be a munkahelyre, ami remélem, ahogy a jóidő beköszönt, egyre ritkábban fog megtörténni. Az autó cd lejátszójában a Zalai Balaton-Part Ifjúsági Fúvószenekar cédéje, azt hallgattam. Gica jutott az eszembe, meg az egész nyár. Na, ezt asszem jobban is ki kell fejtenem. Unokaöcsém, Örs azzal fogadott, amikor leérkeztem a Balatonra, hogy a környékbeli falvakban borfesztiválokat tartanak, és, hogy ezek mennyire tutik.

Mire a mi falunkba ért a turné, addigra már rendesen végigkóstoltam a normálisabb borokat, és alapvetően a Brazsil Cseppek Borháznál kötöttem ki, talán egy kis részrehajlás miatt is, a gazdának ugyanis két helyes lánya is van. (Nincs weboldaluk, ne keresd :( )
A nyaralás egyébként is a Vitorlázás-ismerkedés- borozás háromszögében telt, de a Brazsil lányokkal továbbra is tartottam a kapcsolatot, és rajtuk keresztül megismertem a fenn jelzett fúvószenekart.

Már nagyon nyaralnék. Ebben a korábbi videómban pedig sok minden benne van: vitorlázás, Balaton, nyár... (és én is, ahogy a köteleket igazgatom :) )



Meg az is eszembe jutott, hogy benne lapul a telefonomban egy ismerősöm sms-e, amin a tegnapi beszélgetés után eldönti, hogy mi lesz az írói álneve. Bennfentes vagyok! :D

Ja, és még egy rövid fohász:
A húszmilliós terepjáróban bambulós, telefonálós, előre nem nézős, mégis száguldós mögöttem jövős egzaltált anyukáktól ments meg Uram minket!

(Nem, nem törtem össze a kocsim, de mindig centiken múlik, mert nem figyelnek, aztán és dühösen dudálnak, teljesen döbbenten, hogy vannak olyan forgalmi helyzetek, ami miatt én néha megállok.)

1 vélemény érkezett:

Coriolis írta...

A tenger és az örökzöldek illatát akarom érezni az orromban!

De egy balatoni bortúra sem volna rossz :-)